آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت

آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت

احتمالا برای شما که وبسایتی دارید یا سایتی را طراحی کرده اید پیش آمده که بخواهید از صفحه سایت اسکرین شات کاملی تهیه کنید اما همیشه آن طور که باید موفق به انجام این کار نشدید. در این مطلب قصد داریم به آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت بپردازیم تا مشکلات شما را در این زمینه حل کنیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت

قبل از شروع آموزش باید نسخه ۳۲ به بعد نرم افزار فایرفاکس را بر روی سیستم خود نصب کنید. از طریق لینک آخرین نسخه فایرفاکس می‌توانید این مرورگر را دریافت کنید.

فایرفاکس را باز کنید و وارد وبسایتی شوید که می‌خواهید از آن اسکرین شات تهیه کنید. در صفحه مدنظرتان دکمه F12 را بزنید تا پنجره Inspect Element نمایش داده شود.

آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت
01 آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت

در این حالت از نوار بالایی بر روی آیکن دوربین کلیک کنید. در اکثر مواقع برای بار اول این گزینه را مشاهده نمی‌کنید، اما نگران نباشید! ابتدا برای روی آیکن چرخدنده کلیک کنید و سپس تیک گزینه Take a full page screenshot را بزنید تا آیکن دوربین برایتان به نمایش دربیاید.

آموزش گرفتن اسکرین شات کامل
02 آموزش گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت

با کلیک بر روی دوربین شما موفق به گرفتن اسکرین شات کامل از صفحه سایت شدید. معمولا این اسکرین شات در پوشه download درایو c ذخیره می‌شود. با مراجعه به آن پوشه و جستجو عبارت screenshot می‌توانید به تصاویر مورد نظرتان دست پیدا کنید.

با استفاده از این آموزش شما دیگر نیازی به نصب افزونه یا استفاده از سرویس‌های مختلف ندارید و به راحتی می‌توانید از هر صفحه‌ای اسکرین شات با کیفیت تهیه کنید. امیدواریم این آموزش وب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. بعد از انجام این آموزش تجربیات خود را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *