گذاشتن استیکر در مطالب وردپرس با افزونه WP Emoji One

گذاشتن استیکر در مطالب وردپرس با افزونه WP Emoji One

احتمالا شما هم در برخی از سایت‌ها ایموجی ها و یا استیکرهایی را دیده اید و این سوال برایتان پیش آمده که چطور می‌توانید در سایت خودتان از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از استیکر در نوشته های وردپرس باعث جذاب تر شدن متن و پرنشاط تر شدن سایت می‌شود. البته استفاده از آن‌ها بسته به موضوع سایتتان هم دارد. در این مطلب افزونه وردپرسی را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن به گذاشتن استیکر در مطالب وردپرس بپردازید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

گذاشتن استیکر در مطالب وردپرس با افزونه WP Emoji One

پلاگین WP Emoji One در مخزن وردپرس ثبت شده است و تاکنون توانسته بیش از ۵ هزار نصب فعال داشته باشد و امتیاز ۳٫۸ را کسب کند و شما با آن می‌توانید از انواع و اقسام استیکرها را در مطالب خود استفاده کنید.

بعد از نصب و فعالسازی افزونه وردپرس ، در منوی پیشخوان و در زیرمنوی تنظیمات گزینه‌ای با عنوان WP Emoji One اضافه خواهد شد که با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات پلاگین منتقل می‌شوید.

افزونه WP Emoji One
01 افزونه WP Emoji One

در این قسمت کار زیادی ندارید و مجموعه استیکرهای مختلفی را مشاهده می‌کنید. در کنار لیست استیکرها شما در قسمت Basic Settings می‌توانید مشخص کنید که آیکون این افزونه در کدام سطر از قسمت آیکون‌های ادیتور (ویرایشگر) قرار گیرد (در اینجا ما آیکون را در سطر اول قرار دادیم). حال تغییرات را ذخیره کنید.

پلاگین WP Emoji One
02 افزونه WP Emoji One

به قسمت نوشته‌ها رفته و افزودن نوشته را بزنید. در صفحه‌ای که باز شده است آیتم مربوط به استیکر را در قسمت ویرایشگر مشاهده می‌کنید و از این به بعد می‌توانید خیلی راحت هر نوع استیکری که مدنظرتان است را درون متن‌ها و نوشته‌های سایتتان قرار دهید.

بیشتر بخوانید: مخفی کردن تصویر شاخص وردپرس با افزونه Hide Featured Image

 

امیدواریم با معرفی این افزونه وردپرس به شما در جهت رفع نیازهایتان کمک کرده باشیم. از همراهی شما سپاس گزاریم. شاد و سربلند باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۰٫۶٫۰

Download – 3.1MB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *