گالری وردپرس با افزونه NextGEN Gallery

گالری وردپرس با افزونه NextGEN Gallery

افزونه NextGEN Gallery محبوب ترین افزونه گالری وردپرس و یکی از محبوب ترین افزونه های مخزن وردپرس که آمار دانلود آن به بالای ۱۶ میلیون می رسد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

گالری وردپرس با افزونه NextGEN Gallery

این افزونه وردپرس از سال ۲۰۰۷ به یک استاندارد در زمینه افزونه گالری وردپرس تبدیل شده است و روند رو به رشد خود را با دریافت سالانه ۱٫۵ میلیون دانلود ادامه داده است. برای استفاده عمومی بسیار خوب است، اما به اندازه کافی برای بیشترین درخواست های عکاسین، هنرمندین بصری، حرفه های تصویر نگاری قدرتمند می باشد.

از سمت سرور، این افزونه سیستمی کامل برای مدیریت گالری وردپرس ارائه می کند که با قابلیت هایی چون دسته بندی کردن آپلود ها، استخراج داده های متا، اضافه کردن، حذف کردن، سازماندهی مجدد، مرتب سازی عکس ها، ویرایش عکس های بند انگشتی، گروه بندی گالری ها به آلبوم ها و خیلی ویژگی های دیگر همراه می شود.

از سمت کاربر، نسخه رایگان افزونه NextGEN دو سبک صفحه نمایش اصلی (گالری های اسلاید شو و تصاویر بند انگشتی) و دو سبک آلبوم (جمع و جور و گسترده) ارائه می دهد که همه ی آن با ارائه وسیعی از گزینه هایی برای کنترل کردن اندازه، استایل، زمان بندی، انتقال ها، کنترل ها، افکت های لایت لاکس و… همراه می شود.

 

نسخه های دمو

نسخه دمو گالری ابتدایی تامبنیل

نسخه دمو  ابتدایی اسلاید شو

آلبوم کم حجم ابتدایی

آلبوم لیست ابتدایی

 

بیشتر بخوانید: تصاویر اینستاگرام در وردپرس با افزونه WP Instagram Widget

 

این افزونه نسخه پریمیوم و نسخه پولی نیز دارا می باشد که قابلیت بیشتر نسبت به نسخه رایگان آن دارد. در زیر نسخه دمو بعضی از این ویژگی های را می توانید مشاهده کنید:

نسخه های دمو

 

در کل این افزونه یکی از منعطف ترین و کاربردی ترین افزونه های گالری عکس وردپرس می باشد که شما می توانید به راحتی گالری های مختلف ایجاد کنید و آنها را با تنظیمات فراوانی که در اختیار دارید به شکل دلخواه در آورید.

 

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۱٫۷۷

Download – 3.5MB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

 

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *