کپی مطالب وردپرس با افزونه Duplicate Page and Post

کپی مطالب وردپرس با افزونه Duplicate Page and Post

احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهید مطلبی را در سایت بنویسید که قبلا نوشته ای شبیه به آن را نوشته اید و لازم است تغییرات کمی را در آن ایجاد کنید. در این حالت کپی کردن آن مطلب بهترین راه است. با توجه به آنچه گفته شد کپی کردن مطلب به صورت دستی ممکن است وقت گیر باشد به همین دلیل در این مطلب افزونه Duplicate Page and Post را معرفی می‌کنیم تا با آن کپی مطالب وردپرس برایتان مثل آب خوردن شود. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

کپی مطالب وردپرس با افزونه Duplicate Page and Post

Duplicate Page and Post
Duplicate Page and Post

پلاگین Duplicate Page and Post در مخزن وردپرس موجود است و تا به حال بیش از ۴۰ هزار بار نصب و فعالسازی شده است. همچنین این افزونه موفق به کسب امتیاز ۳٫۵ شده است و با بهره‌گیری از آن می‌توانید مطالب سایتتان را کپی کنید. جالب است بدانید این افزونه وردپرس علاوه بر کپی کردن نوشته‌ها، قادر به کپی برگه‌ها نیز می‌باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که مطلبی که آن را کپی می‌کنید باید کمی ویرایش شود، در غیر اینصورت برای سئو ، سایت شما را دچار مشکل می‌کند.

بیشتر بخوانید: چک باکس مطلب در وردپرس با افزونه Good Writer Checkify

 

ابتدا افزونه را دریافت کرده و آن را نصب و فعالسازی کنید. سپس از پیشخوان به قسمت نوشته‌ها یا برگه‌های سایت خود بروید.

افزونه Duplicate Page and Post
01 افزونه Duplicate Page and Post

در این حالت گزینه‌ای جدید را در زیر هر نوشته خواهید دید. Duplicate گزینه بوجود آمده جدید می‌باشد که برای کپی کردن باید آن را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی آن به صفحه نوشته منتقل می‌شوید. در این حالت تمام جزییات نوشته مورد نظرتان در قالب نوشته جدید درآمده و به صورت پیشنویس ذخیره می‌شود.

افزونه کپی مطالب وردپرس
02 افزونه Duplicate Page and Post

حال وقتی به قسمت نوشته‌های پیشخوان وردپرس بروید نوشته را مشاهده می‌کنید که می‌توانید آن را بعد از انجام تغییرات منتشر کنید یا زمانبندی خاصی را برای انتشار آن در نظر بگیرید. توجه کنید که در مورد برگه ‌ها هم روال کار به همین شکل است و شما با انجام همین مراحل می‌توانید از برگه‌های موردنظرتان کپی تهیه کنید.

امیدواریم با استفاده از این پلاگین وردپرس بتوانید در تهیه محتوا با سرعت بیشتری عمل کنید. در ادامه می‌توانید اقدام به دانلود افزونه کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۲٫۱٫۰

Download – 10KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *