آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

ویندوز یکی از پرکاربردترین سیستم عامل‌های دنیا می‌باشد که قابلیت ها و امکانات مختلفی نیز دارد. در این مطلب با شما هستیم با آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز ، تا بتوانید یک پیام خوش آمدگویی دلخواه در هنگام ورود به ویندوز داشته باشید. در ادامه با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

ابتدا لازم است که کلمه ی group را مانند تصویر زیر جستجو کنید. پس از آن بر روی edit group policy کلیک کنید تا به کنسول مدیریتی پالیسی ویندوز وارد بشوید.

آموزش ایجاد پیام خوش آمدگویی دلخواه هنگام ورود به ویندوز
01 آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

پس از وارد شدن به کنسول مدیریتی پالیسی ویندوز لازم است که ابتدا به computer configuration وارد شده، سپس windows setting و پس از آن security settings شوید. پس از آن به local policies و security options بروید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش حل مشکل بروز رسانی خودکار ویندوز ۱۰

[/stextbox]

حالا در این قسمت می‌توانید با دوبار کلیک کردن در قسمت interactive logon: Message title for users attempting to log on متن پیام مورد نظر خود را وارد کنید. می‌توانید از طریق عکس های زیر بهتر درک کنید که چه کاری باید انجام دهید.

پیام خوش آمدگویی دلخواه هنگام ورود به ویندوز
02 آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

 

ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز
03 آموزش ایجاد پیام خوشامدگویی هنگام ورود به ویندوز

پس از انجام مراحل بالا و ذخیره آن‌ها برای اینکه این امکان بر روی ویندوز شما اعمال شده و ذخیره شود لازم است که یک بار کامپیوتر یا لپ تاپ خود را ریستارت کنید. حال مشاهده خواهید کرد که متن پیامی که وارد کرده اید برای شما به نمایش در خواهد آمد.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *