محبوب ترین پلاگین ها و کتابخانه های جی کوئری – بخش اول

محبوب ترین پلاگین ها و کتابخانه های جی کوئری – بخش اول

برنامه نویسان و طراحان نیاز دارند هم روند با بسیاری از فن آوری های در حال ظهور به سمت جلو حرکت کنند. اما با این وجود جامعه ای از افراد فعال وجود دارد که با ساختن پلاگین ها و کتابخانه های جذاب به ما کمک می کنند که کار ما بدون هیچ مشکلی و به سرعت انجام شود.در این پست که بخش اول از این سری می باشد، تعدادی از محبوب ترین پلاگین ها و کتابخانه های جی کوئری را به شما همراهان همیشگی معرفی خواهیم کرد. با وردپرس فور یو همراه باشید.

همه این پلاگین ها و کتابخانه ها امسال منتشر نشده اند اما می توان گفت که همه آن ها اخیرا حداقل یک بار رو به روز شدند و توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. بیاید با هم شروع کنیم!

۱ Animsition

Animsition یک پلاگین ساده جی کوئری برای کار با انیمیشن های Css که دارای ۵۰ نوع انیمیشن مختلف از جمله Fade Out ها ، rotat ها و انواع دیگر می باشد.

پلاگین Animsition جی کوئری
پلاگین Animsition

۲ Waves

Waves یک پلاگین جی کوئری می باشد که کارش به وجود آوردن افکت هایی است که در متد طراحی Material Design برای عمل کلیک وجود دارد. این افکت ها می توانند به هر elementi (عنصری) که در سند html وجود دارد اضافه شوند مانند : دکمه ها ، لینک ها ، تصاویر و …

پلاگین Waves جی کوئری
پلاگین Waves

۳ Interdimensional

Interdimensional یک کتابخانه جالب است که اجازه می دهد تا شما حرکت های دلخواهی روی صفحات وب برای گوشی های هوشمند بسازید و یا از حرکات موجود استفاده کنید.

کتابخانه Interdimensional جی کوئری
کتابخانه Interdimensional

۴ Unite Gallery

Unite Gallery یک گالری چند منظوره جاوا اسکریپت می باشد که با جی کوئری نوشته شده است. این Unite Gallery از تصاویر ، فیلم ها و موزیک ها پشتیبانی می کند و همین طور از رسپانسیو و اعمال تاچ برای گوشی ها هم بهرمند هست . این یک api قدرتمند در حوضه وب می باشد!

گالری Unite Gallery جی کوئری
گالری Unite Gallery

۵ Scrollify

Scrollify پلاگین جی کوئری برای اسکرول صفحه و همین طور پریدن بین بخش های مختلف سایت است . همچنین این پلاگین کاملا قابل تنظیم و بهینه سازی شده برای تاچ می باشد. این پلاگین قدرتمند فرمان های برای چرخش اسکرول را هم دارا می باشد.

پلاگین Scrollify جی کوئری
پلاگین Scrollify

با ما همراه باشید…

منبع: wp4u.ir

بخش اول محبوب ترین پلاگین ها و کتابخانه های جی کوئری

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *