آموزش پخش آنلاین آهنگ در وردپرس

آموزش پخش آنلاین آهنگ در وردپرس

احتمالا شما هم سایت‌های دانلود آهنگ را دیده‌اید و حتما با قسمت گوش دادن به موزیک آن هم به صورت آنلاین روبرو شده‌اید. اگر شما هم سایتی دارید و قصد دارید در مطلبی از سایتتان آهنگ یا صوتی قرار دهید تا پایان این آموزش با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید. در این مطلب قصد داریم تا آموزش پخش آنلاین آهنگ در وردپرس را مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش پخش آنلاین آهنگ در وردپرس

همانطور که گفتیم بسیاری از سایت‌های موزیک و همچنین سایت‌های آموزشی از صوت در مطالبشان استفاده می‌کنند که این کار می‌تواند باعث بهبود رتبه و سئو وردپرس نیز بشود. در ادامه برای این کار دو روش را بررسی خواهیم کرد:

روش اول) استفاده از قسمت رسانه وردپرس

برای شروع به قسمت رسانه‌ها و سپس به افزودن بروید. سپس در میان صفحه با انتخاب گزینه گزینش پرونده‌ها ، صوت موردنظرتان را انتخاب و بارگزاری کنید.

استفاده از قسمت رسانه وردپرس
01 استفاده از قسمت رسانه وردپرس

حال به مطلب موردنظرتان رفته و از قسمت افزودن پرونده چندرسانه ای صوت آپلود شده خود را انتخاب کنید. توجه کنید که شما از قسمت افزودن پرونده چندرسانه ای هم می‌توانستید فایل را آپلود کنید.

بعد از انتخاب خواهید دید که پلیری در قسمت ادیتور ظاهر خواهد شد که می‌توانید پس از کامل کردن مطلب و انتشار آن خروجی آهنگ یا صوت را در سایت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش قرار دادن تبلیغات بین مطالب وردپرس

 

روش دوم) استفاده از کدهای کوتاه

در این روش شما با استفاده از شورت کدهایی قادر خواهید بود تا در وبسایتتان موزیک یا صوت موردنظرتان را اضافه کنید.


[ audio ] URL MP3 [ /audio ]


[ audio mp3="URL MP3"][ /audio ]

یکی از کدهای بالا را کپی کرده و در جای مورد نظرتان قرار دهید و به جای URL MP3 آدرس صوت مدنظرتان را قرار دهید. توجه کنید که تفاوت دو کد بالا در ظاهر پلیر می‌باشد.

روش سوم) استفاده از قسمت ساخت فهرست پخش صوتی

در این روش بار دیگر به سراغ گزینه افزودن پرونده چند رسانه ای در قسمت ادیتور مطالب می‌رویم. با کلیک بر روی این دکمه و سمت راست صفحه باز شده گزینه ساخت فهرست پخش صوتی را انتخاب نمایید. حال صوت موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس ایجاد فهرست پخش تازه را بزنید.

ساخت فهرست پخش صوتی
02 ساخت فهرست پخش صوتی

با استفاده از سه روش بالا می‌توانید بدون نصب افزونه وردپرس به پخش آنلاین آهنگ در وردپرس بپردازید و یا حتی صوت آموزشی در سایت خود قرار دهید. امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد. پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *