ویژگی های اندروید N که اپلی ها از آن محرومند

ویژگی های اندروید N که اپلی ها از آن محرومند

اندروید N دارای چهار ویژگی است که آن را نسبت به گوشی‌های IOS برتری می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی های اندروید N با وردپرس فور یو همراه باشید.

ویژگی های اندروید N که اپلی ها از آن محرومند

Google Assisstant

نرم‌افزار Assisstant به شما امکان می‌دهد با گوشی‌های اندروید در تعداد دیالوگ‌های بیشتری نسبت به Apple’s Siri شرکت داشته باشید یعنی این گوشی‌ها بسیار هوشمندترند و کارتان را بهتر راه می‌اندازند. مثل وقتی که می‌خواهید آدرس یک رستوران را پیدا کنید یا با OpenTable صندلی رزرو کنید.

حالت Split-Screen

اگرچه تا پیش از این Split-Screen را در گوشی‌های سامسونگ و ال جی دیده بودیم اما اندروید N با در نظر گرفتن قابلیت‌های گوشی و تبلت، از Split-Screen بومی پشتیبانی می‌کند. شما پیش از این می‌توانستید از Split-Screen در iOS9 بهره ببرید اما این برنامه فقط در آیپد اجرا می‌شد و آیفون فاقد آن بود.

اپلیکیشن‌های آماده

این اپلیکیشن‌ها به شما امکان می‌دهند به اپلیکیشن‌ های خاصی دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید بدون اینکه نیاز به دانلود و نصب داشته باشند. این ویژگی به‌خصوص در تراکنش‌های پرداخت دیجیتال کابرد زیادی دارد و می‌توانید به‌ جای هر سیستم دیگری به راحتی با Android Pay کارتان را راه بیندازید.

Doze on the Go

Doze، ویژگی کاهش مصرف باتری است که  برای اولین بار در اندروید Marshmallow اجرا شد و کار آن این است که وقتی از گوشی‌تان استفاده نمی‌کنید پس‌زمینۀ گوشی استراحت کوتاهی می‌کند. اما این ویژگی در اندروید بهبود یافته‌ تر است به این ترتیب که این ویژگی وقتی گوشی درون جیبتان بدون استفاده است و شما در حال حرکتید نیز اجرا می‌شود. در iOS حالت Low-Power وجود دارد اما به‌طور خودکار عمل نمی‌کند و خودتان باید آن را فعال کنید.

نظر شما درباره ویژگی های اندروید N چیست؟ با نظراتتان ما را همراهی کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *