آموزش نمایش مشخصات کاربر در وردپرس

آموزش نمایش مشخصات کاربر در وردپرس

در این مطلب قصد داریم با معرفی توابعی در وردپرس این امکان را برایتان فراهم کنیم تا مشخصات کاربر وارد شده در وردپرس را به نمایش بگذارد. پس آموزش نمایش مشخصات کاربر در وردپرس را در وب پرو فور یو دنبال کنید.

 

آموزش نمایش مشخصات کاربر در وردپرس

معمولا صفحه مشخصات کاربران سایت که پروفایل کاربر هم نامیده می‌شود، یکی از صفحاتی می‌باشد که در هنگام طراحی هر وبسایت وردپرسی می‌توان آن را در نظر گرفت که به کمک آن امکانات ویژه تری به سایت اضافه می‌شود.

در وبسایت های وردپرسی برای نمایش اطلاعات پروفایل کاربر عضو وردپرس و وارد شده در محل مد نظرتان در پوسته سایت می‌توانید از تابع get_currentuserinfo استفاده کنید. دلیل استفاده از این تابع قابلیت نمایش جزئیات زیاد می‌باشد که نام و نام خانوادگی کاربر، نام کاربری، آدرس پست الکترونیکی، سطح دسترسی و نقش کاربری در سایت، شناسه id کاربری، نام قابل نمایش به سایر اعضا در وبسایت وردپرسی و کاربران، از جمله جزییات آن می‌باشند.

اگر شما هم قصد استفاده از این تابع را در وبسایت خود دارید می‌بایست قطعه کد زیر را در مکان مناسبی قرار دهید:

 

حالا اگر دوست دارید اطلاعات پروفایل کاربر در برگه‌ای جداگانه نمایش داده شود می‌توانید از فایل single.php قالب‌تان کپی گرفته و نامش را به author.php تغییر دهید و سپس قطعه کد بالا را در محل مورد نظر از فایل author.php کپی کنید. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم کدها را در بالای تابع the_content قرار دهید.

در حال بروزرسانی…

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *