نمایشگر ۱۸ اینچی تاشوی ال‌جی معرفی شد

نمایشگر ۱۸ اینچی تاشوی ال‌جی معرفی شد

ال جی که چند وقتی هست بر روی توسعه پنل های تاشو سرمایه گذاری کرده و کار می کند، ساعتی پیش نمایشگری ۱۸ اینچی را معرفی کرده که مانند روزنامه لوله می شود. با وردپرس فور یو همراه باشید تا به بررسی این محصول جدید بپردازیم.

نمایشگر ۱۸ اینچی تاشوی ال‌جی

همان طور که گفتیم نمایشگر ۱۸ اینچی کمپانی ال جی منعطف و تاشو می باشد و قابل جمع شدن است. این نمایشگر که از نوع OLED است این قابلیت را دارد که در آینده ای نه چندان دور جای روزنامه ها را بگیرد و به روزنامه ای تاشو که درون جیب جا می شود و یا لوله می شود تبدیل شود.

 

بخش Display (دیسپلی) شرکت ال‌جی این صفحه نمایش را به نمایشگاه CES 2016 آورده است تا فناوری خود را به رخ رقبا بکشد و برتری خود را در این زمینه نشان دهد. 

علاوه بر این نمایشگر LG تلویزیون های ۶۵ و ۷۷ اینچی ۴K خود را هم در کنار مانیتور ۸K جدیدش به نمایشگاه CES 2016  لاس وگاس آورده است. این کمپانی علائه بر این ها یک طرح مفهومی از تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ارائه کرده که ضخامتی به اندازه‌ی “یک برگ” کاغذ دارد. تجهیزات و مدارهای مربوط به نمایش تصویر این تلویزیون جدا از آن در جعبه‌ی مستقلی قرار داده شده است که می تواند در نوع خود جالب باشد و تحولی در صنعت نمایشگرها و تلویزیون ها به وجود آورد.

البته این را هم بگوییم که کمپانی ال‌جی تنها شرکتی نیست که روی نمایشگرهای تاشو و منحنی شکل کار می‌کند، علاوه بر ال جی شرکت‌های شارپ، سامسونگ و سونی نیز پیش از این طرح‌های خود را به نمایش در آورده بودند. حال باید دید که کدام یک از این شرکت ها گوی سبقت و کیفیت را می رباید و بازار را جذب خود می کند.

نظر شما درباره این نمایشگر تاشو و در کل درباره فناوری های این چنینی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: theverge

نمایشگر ۱۸ اینچی تاشوی ال‌جی | lg rollable display flexible screen

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. مریم
    ۴:۰۰ ۱۳۹۴/۱۰/۱۵

    سلام ببخشید من این مطلب رو می خواستم تو گوگل پلاس به اشتراک بزارم ولی وقتی رو آیکون گوگل پلاس کلیک میکنم یه صفحه میاد ولی به گوگل وصل نمیشه

    • admin_reza7
      ۱۱:۰۰ ۱۳۹۴/۱۰/۱۶

      با سلام
      احتمالا باید از برنامه های عبور از فیلترینگ استفاده کنید
      اون قسمت برای شبکه های اجتماعی چک شده و درست عمل می کند