نصب وردپرس روی فلش مموری

نصب وردپرس روی فلش مموری

برای خیلی از ما توانایی جابجا کردن فایل ها بین دستگاه های مختلفی که داریم از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اینکه بتوانیم ویدیو هایی را که دانلود کرده ایم از تلویزیون ببینیم یا جزوات دانشگاهی خود را از دانشگاه به منزل منتقل کنیم. درباره نوشته ها و متن ها هم که دیگر رایانش ابری کار ما را بسیار ساده کرده! مثلا به راحتی میتوانیم از طریق Badge نرم افزار Microsoft One Note در تلفن همراه خود هرچیزی را که می خواهیم بنویسیم و هنگامی که به خانه رسیدیم آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود ببینیم. حالا نظر شما در مورد جابجایی وردپرس چیست؟ دوست دارید وردپرس را بر روی فلش مموری خود نصب کنید و آن را به هرجایی که می خواهید ببرید؟ با وب پرو فور یو همراه باشید.

Instant WordPress نرم افزاری است که امکان نصب وردپرس بر روی فلش مموری را برای شما فراهم می کند. نصب آن بسیار ساده است و به شما امکان استفاده کامل از وردپرس را بدون اینکه حتی یک فایل بر روی دستگاه ذخیره کنید می دهد. می توانید هر قالبی که دوست دارید روی آن نصب و اجرا کنید؛ و در ضمن سرعت بسیار خوبی هم دارد.

آموزش نصب وردپرس روی فلش مموری

ابتدا برای دانلود نرم افزار InstantWP کلیک کنید.

نصب و راه اندازی نرم افزار بسیار ساده است و زحمت زیادی ندارد.

نصب وردپرس روی فلش مموری
نصب وردپرس روی USB

مسیر فلش مموری خود را برای نصب نرم افزار انتخاب کنید، حواستان باشد مسیری را که فلش شما قرار دارد انتخاب کنید! مثلا مسیر فلش مموری در تصویر بالا درایو E می باشد. دقت کنید که این نرم افزار فایلی را در کامپیوتر شما کپی نمی کند و تمام فایل های نرم افزار در فلش مموری شما ذخیره می شود؛ بدیهی است که پس از نصب هم فایلی بر روی دسکتاپ کامپیوتر نخواهید دید و برای اجرای نرم افزار باید به محل نصب آن یعنی فلش مموری خود مراجعه کنید. با اجرای فایل InstantWP.exe نرم افزار اجرا می شود و این امکان را به شما می دهد که وب سایت وردپرسی خود را در هرجایی که به کامپیوتر دسترسی داشته باشد بسازید و راه اندازی کنید.

این هم از نصب وردپرس روی فلش مموری. شاد و سربلند باشید.

منبع: wp4u.ir

علاقه مند به علم کسب و کار (خصوصا زمینه های مرتبط با بازاریابی و برندینگ) و به کارگیری آن در کسب و کارهای اینترنتی.

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *