نام اندروید ۷ چه خواهد بود؟

نام اندروید ۷ چه خواهد بود؟

با مطلبی مبنی بر انتخاب نام اندروید ۷ توسط شرکت گوگل همراه شما هستیم. همانطور که می دانید این کمپانی برای هر ورژن از سیستم عامل اندروید یک اسم مخصوص هم معرفی می‌کند که این نام اغلب از شیرینی‌ ها و شکلات‌ های با طعم خوب گرفته می‌ شود و قرار است نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید ۷ هم به همین صورت نامگذاری شود. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

نام اندروید ۷ چه خواهد بود؟

گوگل برای آنکه اسم ورژن ۴٫۴ سیستم عامل اندروید را معرفی کند که در گذشته حرف اول نام این محصول K است و سرانجام این سیستم عامل با نام اندروید KitKat عرضه شد. این فرآیند برای نسخه بعدی هم به همین صورت دنبال شد و گوگل که ابتدا آن را با نام اندروید L معرفی کرده بود، سرانجام اندروید ۵ را با نام Lollipop معرفی کرد. اندروید ۶ با نام Marshmallow نیز به همین صورت معرفی شد.

این شرکت در کنفرانس سالانه Google I/O اعلام کرد حرف اول نام نسخه بعدی سیستم عامل اندروید N خواهد بود و از آنجایی که قرار است این کلمه یک نوع شیرینی یا شکلات خوشمزه باشد، در این زمینه گمانه‌زنی‌های مختلف صورت گرفت.



گوگل چندی پیش یک نظرسنجی جهانی راه‌اندازی کرد تا کاربران برای نامگذاری اندروید ۷ نظرات خود را اعلام کنند. به هر حال، هم‌اکنون نام‌هایی که با حرف N شروع می‌شوند و انتخاب آنها برای نسخه بعدی گوگل احتمال بیشتری دارد، ارائه شده‌اند.

نکته جالب اینجاست که در بین کلمات ارایه شده نام شیرینی ایرانی «نقل» هم دیده می‌شود و بر این اساس، این احتمال وجود دارد که اندروید ۷ با نام Noghl عرضه شود. لیست نام‌های احتمالی سیستم عامل اندروید ۷ به قرار زیر ارائه شده است:

 

اندروید Nutella (شکلات مشهور ایتالیایی)

 

نام اندروید 7
Nutella

اندروید Nougat (شیرینی معروف اسپانیایی)

 

نام اندروید 7
Nougat

اندروید Noghl‌ (شیرینی معروف ایرانی)

 

نام اندروید 7
Noghl‌

اندروید Nonpareils (شیرینی رنگارنگ آمریکایی)

 

نام اندروید 7
Nonpareils

اندروید Nanaimo Bar (شیرینی سنتی اروپایی سه لایه)

 

نام اندروید 7
Nanaimo Bar

اندروید New York Cheesecake (کیک پنیر نیویورکی)

 

نام اندروید 7
New York Cheesecake

اندروید Nori (شیرینی محبوب ژاپنی)

 

نام اندروید 7
Nori

اندروید Nocciolato (شکلات معروف بادامی)

 

نام اندروید 7
Nocciolato

اندروید Nut Roll (رولت مشهور اروپای شرقی)

 

نام اندروید 7
Nut Roll

اندروید Napoleon (شیرینی معروف ناپلئونی)

 

نام اندروید 7
Napoleon

 

نظر شما درباره ی این نام گذاری چیست؟ آیا شما هم موافق هستید نام بعدی اندروید «نقل» باشد؟ شما چه پیشنهادی برای نام اندروید ۷ دارید؟

منبع: phonearena

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *