موتو Z و موتو Z فورس موتورلا رونمایی شدند

موتو Z و موتو Z فورس موتورلا رونمایی شدند

کمپانی لنوو اخیرا در کنفرانس Tech World از گوشی‌های جدید موتورولا با نام موتو Z و موتو Z فورس رونمایی کرد. این گوشی علاوه بر بدنه‌ی ۵٫۱۹ میلی‌متر و باریک خود حالت ماژولار نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

موتو Z و موتو Z فورس موتورلا

همان طور که اشاره کردیم گوشی جدید موتو Z موتورولا با بدنه‌ی بسیار باریک ۵٫۱۹ میلی‌متری معرفی شد که دارای ۱۶ اتصال ماژولار نیز هست تا ویژگی‌های متنوع و جدیدی را نیز به آن ببخشد. موتو زد دارای ۴ گیگابایت رم بوده و تامین قدرت پردازشی آن بر عهده‌ پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است. نمایشگر این گوشی نیز دارای ابعاد ۵٫۵ اینچی بوده و روزلوشن QHD و پنل امولد نیز دارد.

موتو Z و موتو Z فورس موتورلا
01 موتو Z و موتو Z فورس موتورلا

به سراغ دوربین این گوشی می رویم جایی که این گوشی از ذوربین ۱۳ مگاپیکسلی بوده و موتو زد جک ۳٫۵ میلی‌متر صدا را حذف کرده است تا برای استفاده از هدفون نیاز به تبدیل داشته باشید تا پورت یو‌اس‌بی به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا بدل شود. وظیفه تامین انرژی این گوشی هم بر عهده باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می باشد. 

موتو Z موتورلا
02 موتو Z و موتو Z فورس موتورلا

نسخه‌ مقاوم‌تر موتو زد، موتو زد فورس می باشد که دوربین آن حسگر ۲۱ مگاپیکسلی داشته و صفحه نمایش آن ضد ضربه می باشد. همچنین می توان باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز به ویژگی های آن اضافه کرد.

از ویژگی های جالب این گوشی ها یک پروژکتور به عنوان ماد متصل شونده به گوشی موتو زد می باشد، که کاربران می‌توانند هر تصویر دلخواه خود را روی یک پرده یا دیوار با ابعاد ۷۰ اینچی به نمایش بگذارند.

گالری تصاویر موتو Z و موتو Z فورس

نظر شما درباره گوشی جدید موتورولا چیست؟ پیشنهادات و نظرات خود را با ما در ممیان بگذارید.

منبع: engadget

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *