معرفی Navad اپلیکیشن رسمی برنامه ۹۰

معرفی Navad اپلیکیشن رسمی برنامه ۹۰

اپلیکیشن Navad نرم افزار رسمی برنامه نود شما را قادر می سازد تا در مسابقه هفتگی این برنامه تلویزیونی محبوب شرکت کنید و از نتایج مسابقات هفته گذشته نیز با خبر شوید. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید تا به معرفی Navad اپلیکیشن رسمی برنامه ۹۰ بپردازیم.

بروزرسانی در ۱۶ مرداد ۹۶

معرفی Navad اپلیکیشن رسمی برنامه ۹۰

برای شروع کار با نرم افزار تنها کافی است به اینترنت متصل شوید و نام خود را وارد کرده و همچنین شماره موبایل خود را به اپلیکیشن معرفی کنید در اندک زمانی یک کد فعال سازی به صورت پیامک دریافت خواهید کرد که با اعمال آن می توانید کاربری برنامه را شروع کنید. لازم به ذکر است که تنها کاربرانی که با آی پی ایران هستند به این صورت ثبت نام می شوند و کاربران خارجی باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. دقت کنید که شماره همراه خارج از کشور باید به طور کامل با کد دو رقمی کشور و منطقه مانند ۱۴۱۲۲۳۴۵۶۴ وارد شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اپلیکیشن نود تاکنون موفق به کسب نمره ۴٫۵ از سوی کاربران گوگل پلی گردیده است. همانطور که مشخص است این نرم افزار در زمره برنامه های ورزشی قرار می گیرد و برای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ به بالا قابل استفاده می باشد. همچنین باید این نکته را اضافه کنیم که این اپلیکیشن برای سیستم عامل ios نیز عرضه شده است.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

Instagram اپلیکیشن اینستاگرام

[/stextbox]

نکته ای که کاربران داخلی این نرم افزار باید مدنظر قرار دهند این است که استفاده از فعال سازی با روش ایمیل برای کاربران داخل ایران امکان پذیر نیست و حتما باید شماره تلفن خود را وارد نمایند.

از جمله ویژگی های دیگر این اپلیکیشن حجم کم آن است که هم دانلودش را آسان تر می کند و هم استفاده از آن حجم زیادی را اشغال نخواهد کرد.

اخیرا ورژن جدیدی از این برنامه منتشر شده که از جمله تغییراتی آن می‌توان به رفع برخی از مشکلات ، بهبود رابط کاربری ، امکان دیدن آنلاین برنامه، امکان انتخاب تیم محبوب، نمایش رتبه و امتیاز هفتگی و… اشاره کرد.

دانلود اپلیکیشن ۹۰

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه اندروید

ورژن ۲٫۴٫۰ (آپدیت مرداد ۹۶)

Download – 7.3MB

 

نسخه ios

ورژن ۲٫۳٫۰ (آپدیت مرداد ۹۵)

Download – 4.4MB

[/stextbox]

تصاویری از محیط اپلیکیشن Navad

Navad اپلیکیشن رسمی برنامه 90
Navad اپلیکیشن رسمی برنامه ۹۰

امیدواریم این مطلب برایتان جالب و کاربردی بوده باشد. برنامه‌هایی را که می‌خواهید بررسی کنیم را با ما در میان بگذارید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *