معرفی سریعترین کارت های حافظه توسط SanDisk

معرفی سریعترین کارت های حافظه توسط SanDisk

با خبری مبنی بر معرفی سریعترین کارت های حافظه توسط کمپانی SanDisk همراه شما هستیم. SanDisk یکی از کمپانی های وابسته به کمپانی Western Digital امروز کارت‌ های حافظه جدیدی را عرضه کرد که گفته می‌ شود سریع‌ ترین کارت‌ های حافظه ۲۵۶ گیگابایتی دنیا هستند. بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی کمپانی Western Digital این کارت‌ ها می‌ توانند برای استفاده در دوربین‌ های حرفه‌‌ای، پهپادها، گوشی‌ های هوشمند با قابلیت ذخیره‌ سازی ویدیو‌ های ۴K و دیگر محصولات مشابه مورد استفاده قرار بگیرند. با وردپرس فور یو همراه باشید.

 

معرفی سریعترین کارت های حافظه توسط کمپانی SanDisk

وسترن دیجیتال ضمن معرفی کارت‌های حافظه Extreme microSDXC UHS-I خود اعلام کرد که این محصول قادر است سرعت نوشتن و انتقال اطلاعات ۹۰ و ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه را فراهم کند و کاربران می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها یک فیلم با وضوح full HD را در مدت ۴۵ ثانیه جا به جا کنند.

کمپانی SanDisk همچنین نسخه ارزران قیمت‌تری از این کارت‌های فوق سریع را هم راهی بازار کرده است. کارت‌های حافظه Ultra microSDXC UHS-I Premium Edition نیز دارای سرعت انتقال اطلاعات ۹۵ مگابایت بر ثانیه هستند. هر دو محصولات جدید وسترن دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مقابل شوک الکتریکی، آب، حرارت و پرتوهای ایکس مقاومت بسیار خوبی داشته باشند.

این کارت‌ها در حالی از سوی وسترن دیجیتال عرضه شده‌اند که سامسونگ نیز چندی پیش کارت‌های حافظه ۲۵۶ گیگابایتی فوق سریعی را راهی بازار کرد. اگرچه این محصول سامسونگ نیز سرعت بسیار خوبی در نقل و انتقال اطلاعات دارد اما با توجه به اطلاعات منتشر شده باید این محصول وسترن دیجیتال را سریعتر بنامیم.

نسخه Extreme از این کارت‌های حافظه قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار و نسخه Premium نیز با قیمت ۱۴۴ دلار در بازارهای جهانی در دسترس باشند.

با معرفی سریعترین کارت های حافظه توسط کمپانی SanDisk که مدعی است در دنیا در بالاترین سطح سرعت قرار دارد شما را همراهی کردیم. نظر شما در این باره چیست؟

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *