مخفی کردن تصویر شاخص وردپرس با افزونه Hide Featured Image

مخفی کردن تصویر شاخص وردپرس با افزونه Hide Featured Image

هر نوشته در وردپرس یک تصویر شاخص یا همان Thumbnail دارد و بیانگر موضوع اصلی متن و محتوای شماست و می‌بایست در انتخاب آن دقت زیادی بکنید زیرا یکی از شاخصه‌های کلیک روی مطالب و دیدن آن‌ها همین تصاویر شاخص می‌باشد. حال ممکن است به هر دلیلی بخواهید تصویر شاخص یک یا چند نوشته را پنهان کنید. در این مطلب یک افزونه وردپرس را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن مخفی کردن تصویر شاخص وردپرس برایتان امکان پذیر خواهد بود. وبسایت آموزشی وب پرو فور یو را همراهی کنید.

مخفی کردن تصویر شاخص وردپرس با افزونه Hide Featured Image

پلاگین Hide Featured Image در مخزن وردپرس وجود دارد و تاکنون بیش از ۲۰ هزار نصب فعال داشته است و توانسته نمره ۳٫۹ را از آن خود کند. با این افزونه قادر خواهید بود تصویر شاخص وردپرس را برای یک یا چند مطلب تا هر زمانی که می‌خواهید از دید کاربران سایتتان مخفی کنید.

بیشتر بخوانید: جستجوی تمام صفحه در وردپرس با افزونه Full Screen Search Overlay

 

پس از دریافت و نصب و فعالسازی افزونه، در زیرمنوی تنظیمات پیشخوان گزینه‌ای با عنوان Hide Featured Image اضافه خواهد شد. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه خواهید رفت. پس از ورود به صفحه تنظیمات دو گزینه می‌بینید که برای مخفی کردن تمامی تصاویر شاخص در نوشته‌ها و برگه‌ها می‌باشد.

مخفی کردن همه تصاویر شاخص
01 افزونه Hide Featured Image

اما اگر می‌خواهید یک یا چند تصویر شاخص را مخفی کنید، به برگه یا نوشته مورد نظر رفته و در سایدبار و در بخش ?Hide Featured Image گزینه yes را انتخاب کنید و سپس تغییرات را ذخیره کنید. از این به بعد نوشته موردنظرتان بدون تصویر شاخص نمایش داده می‌شود. برای برگرداندن تصاویر شاخص به نوشته‌هایی که آن‌ها را پنهان کرده بودید بروید و گزینه را از yes به no تغییر دهید.

مخفی کردن تصویر شاخص
02 افزونه Hide Featured Image

امیدواریم با معرفی این افزونه وردپرس توانسته باشیم به شما کمک کنیم. از این که همراه ما هستید بی‌نهایت سپاس گزاریم. در ادامه می‌توانید این افزونه را به صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۲

Download – 3.6KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *