لغو محدودیت های وردپرس برای ایرانیان

لغو محدودیت های وردپرس برای ایرانیان

وب سایت وردپرس که خدمات وبلاگ‌ نویسی بر روی سایت شخصی و دامنه خود را عرضه می‌کند محدودیت‌های خود را برای ایرانیان لغو کرد. با وب پرو فور یو همراه باشید.

لغو محدودیت های وردپرس برای ایرانیان در زمان پسا تحریم ها رخ داده و این محدودیت‌ها که در اثر تحریم‌های جهانی اعمال شده بود به کاربران ایرانی اجازه استفاده از برخی سرویس‌های نیمه تجاری خود را نمی‌داد. سرویس جت‌ پک وردپرس که در میان طراحان و صاحبان وبلاگ‌ها طرفداران بسیاری دارد، استفاده از خدماتش را بر روی سایت‌هایی که سرور ایرانی داشتند محدود نموده بود. با بررسی کارشناسان متوجه شدیم این سرویس محدودیت‌های خود را لغو نمو‌ده است و از این پس صاحبان وبلاگ‌های وردپرس می‌توانند به راحتی از خدمات جت‌پک استفاده نمایند و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

لغو محدودیت های وردپرس برای ایرانیان
لغو محدودیت وردپرس

خدماتی که جت‌پک ارائه می دهد به منظور افزودن امکانات بیشتر برای وبلاگ‌نویسان می باشد و یکی از افزونه‌های رسمی وردپرس است. افزونه Jetpack مدیریت سایت های وردپرسی را با نشان دادن آمار بازدید کنندگان سایت شما، خدمات امنیتی، بالا بردن سرعت بارگذاری عکس و کمک یه شما برای گرفتن ترافیک بیشتر ساده می کند.

برای دانلود آخرین نسخه جت‌پک و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع: wp4u.ir

لغو محدودیت های وردپرس

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *