قیمت دنا پلاس چقدر است؟

قیمت دنا پلاس چقدر است؟

همانطور که اطلاع دارید نسخه‌ جدید خودروی دنای ایران‌خودرو با نام دنا پلاس رونمایی شد. حال سوالی که بعد از رونمایی پیش می آید این است که قیمت دنا پلاس در کارخانه و بازار چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال با سایت وردپرس فور یو همراه باشید.

قیمت دنا پلاس چقدر است؟

دنا پلاس نام نسخه‌ جدید با آپشن‌های جدید دنا ایران خودرو است و با اضافه شدن آپشن‌هایی چون سانروف In-Built به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز زمان پیش فروش و فروش این خودرو جدید اعلام نشده است. اما چیزی که مشخص است این است که مدیر مرکز تحقیقات ایران‌خودرو در مراسم نمایش این خودرو گفته این خودرو با قیمت ۳ تا ۴ میلیون تومان گران‌تر از دنا به بازار خواهد آمد.

دنا پلاس
دنا پلاس

بر همین اساس و با بررسی قیمت فعلی دنا که هم‌اکنون در کارخانه و نمایندگی‌های ایران‌خودرو با قیمت حدود ۴۲ میلیون میلیون تومان و در بازار آزاد با قیمت ۴۵ میلیون تومان عرضه می‌شود، می توان نتیجه گرفت که خودروی دنا پلاس در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو با قیمتی حدود ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در بازار آزاد با قیمت حدود ۴۹ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

 

بررسی اینکه واقعا آیا این قیمت ها با ویژگی های این خودرو همخوانی دارد یا خیر را به دست کارشناسان می سپاریم اما اگر بخواهیم به ویژگی های برجسته این خودروی جدید اشاره کنیم می توان از ۴ ایربگ که استاندارد‌های ایمنی سطح مطلوبی را رعایت کرده و همچنین سانروف In-Built، دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم جدید چندرسانه‌ای نام برد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

قیمت سورن توربو شارژ

[/stextbox]

البته این طور که از ظاهر دنا پلاس معلوم است، تحول گرافیک داخلی چراغ‌ها، باعث جذابیت بیشتر خودرو شده است؛ البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی مانده است و در چراغ‌های عقب هم تغییرات کمی اعمال شده و چراغ‌های کوچک نئونی در این قسمت نیز دیده می‌شوند.

با همه این تفاسیر باید منتظر باشیم و ببینیم فروش این خودرو چه زمانی آغاز خواهد شد و آیا می تواند رضایت مردم را جلب کند یا خیر؟ ضمنا سعی می کنیم به این مطلب هر ماه قیمت جدید دنا پلاس را هم اضافه کنیم.

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *