آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام

آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از معروفترین و محبوبترین شبکه‌های اجتماعی است که افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، همانطور که می‌دانید با عضویت در اینستاگرام به شما یک پیج اختصاص داده می‌شود که شما می‌توانید عکس ها و کلیپ های خود را در آن منتشر کنید. اما ممکن است که شما نیز مانند افراد بسیار دیگری دوست نداشته باشید که عکس‌هایتان توسط افراد غریبه مشاهده شود، یا شاید مطالبی که منتشر می‌کنید می‌خواهید فقط مخصوص فالوورها باشد و یا حتی ممکن است که بخواهید با خصوصی و قفل کردن اکانتتان افراد را تحریک کنید تا شما را فالو کنند! دلیل آن هرچه که هست، می‌خواهیم در این مطلب به آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام بپردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام

روش انجام این کار در نسخه‎های قدیمی اینستاگرام و نسخه‎های جدیدتر فرق می‏‌کند، در این پست ما قصد داریم آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام برای هر دو مورد یعنی آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام در نسخه های قدیمی و آموزش قفل کردن اکانت اینستاگرام جدید را به شما آموزش دهیم.

آموزش پرایویت کردن صفحه اینستاگرام در نسخه های قدیمی

  1. بدین منظور لازم است ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. حالا گزینه ویرایش پروفایل یا همان Edit Your Profile که در کنار عکس پروفایلتان موجود است را لمس کنید. با این کار شما وارد منوی جدید خواهید شد.
  3. پس از انجام مراحل بالا گزینه Posts are Private را فعال کنید.

با انجام مراحل بالا اکانت شما قفل می‌شود و فقط کسانی که شما را دنبال (فالو) کنند قادر به مشاهده اکانتتان خواهند بود.

آموزش پرایویت کردن صفحه اینستاگرام در نسخه های جدید

  1. ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه سمت راست سه نقطه را لمس کنید. با این کار شما وارد صفحه جدیدی می‌شوید.
  3. در این صفحه گزینه Private Account را فعال کنید.

با انجام این کارها اکانت شما قفل یا همان پرایویت می‌شود و صفحه شما تنها برای کاربرانی که شما را دنبال می‌کردند قابل مشاهده است. کاربران جدید نیز برای دنبال کردن صفحه شما نیازمند فالو کردن شما هستند، پس از فالو کردن پیامی برای شما ارسال می‌شود که شما می‌توانید ریکوست (درخواست) آن‌ها را تایید و یا رد کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش ساخت گروه در اینستاگرام

[/stextbox]

اگر می‌خواهید از دنبال کنندگان قدیمیتان کسی اکانت شما را نبیند و شما را آنفالو کند لازم است که به پروفایل آن‌ها رفته و آن‌ها را بلاک کنید. امیدواریم این آموزش اینستاگرام هم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *