قالب شرکتی وردپرس Wen Associate

قالب شرکتی وردپرس Wen Associate

قالب شرکتی وردپرس Wen Associate یک قالب ساده، چند منظوره و واکنشگرا می باشد. از ویژگی های برجسته این قالب میتوان استفاده آسان، منو های واکنشگرا، دارا بودن چند طرح سربرگ(هدر) ،ویجت های فوتر و اسلایدر های واکنشگرا را نام برد. باتوجه به واکنشگرا بودن، این قالب می تواند برای هر دانشیار یا هر کسب و یا هر شرکتی مفید باشد. همچنین بر اساس تکامل واکنش صفحه نخست این قالب از امکانات بسیاری برخوردار است. این قالب در صفحه اول خود جایگاه‌های متعددی برای قرار دادن ابزارک‌ها داشته و چند ابزارک کاربردی اختصاصی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. این قالب وردپرس محصول شرکت Wen Theme است که قبلا قالب محبوب Photo Perfect را از این طراح معرفی کرده بودیم.برای توضیحات بیشتر و دانلود این قالب همراه سایت وب پرو فور یو باشید.

 

پوسته شرکتی وردپرس Wen Associate
قالب شرکتی وردپرس Wen Associate

امکانات قالب شرکتی وردپرس Wen Associate

  • اسلایدر زیبا
  • وجود قسمت‌های مختلف برای نمایش ابزارک‌ها
  • وحود ابزارک‌های اختصاصی
  • کاملا واکنش‌گرا
  • دارای دو منو (در سربرگ و پانوشت)

نکات نصب قالب شرکتی Wen Associate

  1. بعد از نصب قالب می‌توان تمام تنظیمات را در بخش سفارشی سازی انجام داد
  2. برای نمایش قسمت‌های مختلف در صفحه اول، می‌توانیم از ابزارک‌ها در سایدبارهای اختصاصی صفحه اول استفاده کنیم(پیشنهاد می‌شود که از درون‌ریزی ابزارک‌ها استفاده کنید)

دانلود قالب:

Download -1MB

 

pishnamayesh

 

 

 

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *