آموزش فرستادن عکس حذف شونده در تلگرام

آموزش فرستادن عکس حذف شونده در تلگرام

در جدیدترین نسخه تلگرام قابلیتی به آن اضافه شده است که شما با آن می‌توانید تصاویر حذف شونده ارسال کنید که اصطلاحا Self-Destruct نامیده می‌شود. حال در این مطلب به آموزش فرستادن عکس حذف شونده در تلگرام می‌پردازیم تا با آن بیشتر آشنا شوید. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش فرستادن عکس حذف شونده در تلگرام

برای این کار ابتدا باید جدیدترین نسخه تلگرام را دریافت کرده و نصب کنید و سپس باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. تلگرام را باز کرده و وارد چت مورد نظرتان بشوید.
  2. گزینه ارسال فایل را انتخاب کنید.
  3. اکنون عس یا ویدیو دلخواهتان را انتخاب کرده تا صفحه تنظیمات قبل از ارسال ظاهر شود.
  4. در این قسمت در بخش پایینی آیکون ساعت را انتخاب نمایید.
  5. اکنون زمان آن رسیده است که بازه زمانی مدنظرتان را مشخص کنید که این بازه بین ۱ ثانیه تا ۱ دقیقه می‌باشد. بعد از انتخاب زمان مورد نظر بر روی Done بزنید.
  6. سپس آیکون ارسال پیام را انتخاب کنید تا عکس یا ویدیو مورد نظرتان به صورت خود حذف شونده ارسال شود. نکته جالبی که در این قابلیت وجود دارد، این است که اگر مخاطب شما در حین مشاهده تصویر ارسالی شما از آن اسکرین شات بگیرد، تلگرام این موضوع را به شما گزارش خواهد داد.

با انجام همین مراحل توانستید به همین سادگی در تلگرام عکس‌ها و ویدیوها را با قابلیت حذف شدن خودکار در بازه زمانی خاص ارسال کنید. تلگرام با این ویژگی‌ها که در بروزرسانی های خود منتشر می‌کند، روز به روز محبوبیتش را اضافه می‌کند و کاربران خود را افزایش می‌دهد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش اضافه کردن استاتوس در تلگرام

[/stextbox]

امیدواریم از این آموزش تلگرام استفاده کرده باشید. ما همیشه جدیدترین آموزش‌ها را برای شما آماده می‌کنیم. با نظراتتان ما را در جهت پیشرفت شایت یاری کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *