آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس

آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس

اگر وبسایت وردپرسی دارید، حتما در وبسایت‌تان از انواع افزونه و قالب‌های وردپرسی استفاده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها نیز کار مشخصی انجام می‌دهند. حال ممکن است این افزونه‌ها و قالب‌ها با نسخه به روز وردپرس سازگار نباشند و یا اینکه با بروزرسانی وردپرس بین افزونه‌ها و یا پوسته وردپرس اختلالی ایجاد شود و مشکلاتی را برای وبسایتتان به وجود بیاورد. در این مواقع شاید به نفعتان باشد که بروزرسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنید. حال در این مطلب با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا به آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس بپردازیم.

آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس

ابتدا برای غیرفعال کردن بروزرسانی وردپرس، به روت مکانی که وردپرس را در آن نصب کرده‌اید رفته و کدی که در زیر می‌بینید را در مکان مناسبی از فایل کانفیگ وردپرس و یا همان wp-config.php قرار دهید.

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

کد بالا همانطور که مشخص است به هسته وردپرس دستور می‌دهد تا در صورت انتشار نسخه جدید وردپرس از بروزرسانی آن جلوگیری کند. از این پس دیگر وردپرس شما به صورت خودکار آپدیت نمی‌شود و شما می‌توانید بعد از بررسی اقدام به آپدیت دستی وردپرس کنید. همانطور که گفتیم برخی افزونه‌ها و قالب‌ها با بروزرسانی دچار مشکل می‌شدند که حال با این روش این مشکلات به حداقل خواهد رسید.

حذف پیام بروزرسانی وردپرس

ممکن است در وبسایتتان چند مدیر کل داشته باشید. در اینصورت این احتمال وجود دارد که یکی از آن‌ها با دیدن پیام بروزرسانی وردپرس که بالای پیشخوان به نمایش در می‌آید اقدام به آپدیت وردپرس کنند و بعد از آن مشکلاتی برای وبسایت شما به وجود بیاید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در ادامه قطعه کدی را معرفی کنیم تا به وسیله آن بتوانید پیام بروزرسانی وردپرس را از دید دیگران مخفی کنید و فقط خودتان برای آپدیت وردپرس به صورت دستی اقدام کنید.

آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس
آموزش غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار وردپرس

برای این کار باید باز هم به فایل wp-config.php رفته و کدهای زیر را در مکان مناسبی قرار دهید:

add_action('admin_menu','wphidenag');
function wphidenag() {
remove_action( 'admin_notices', 'update_nag', ۳ );
}

همانطور که می‌بینید با اضافه شدن یک اکشن و هک وردپرس، پیغام بروزرسانی وردپرس از پیشخوان حذف شد و دیگر شما را نگران مشکلات ناشی از آپدیت خودکار وردپرس نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش قرار دادن گیف در وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت مشکل با ما در قسمت نظرات در ارتباط باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *