آموزش غیرفعالسازی پیش نمایش تب مرورگر اج

آموزش غیرفعالسازی پیش نمایش تب مرورگر اج

با آموزش غیرفعالسازی پیش نمایش تب مرورگر اج همراه شما هستیم. اج (Edge) نام مرورگر جدید مایکروسافت می‌باشد که بسیار سبک‌ تر از اینترنت اکسپلورر است و شباهت بسیاری به کروم و فایرفاکس دارد، هر چند همچنان از موتور رندرینگ Trident و Chakra JavaScript ویژه خود استفاده می‌کند، با وجود باگ هایی که در ابتدا داشت اما به تدریج و با دریافت بروزرسانی های جدید پیشرفت خوبی داشته است، بطوریکه محبوبیت آن به صورت روز افزون در حال افزایش است. با این حال ویژگی به نام Tab Preview یا پیش نمایش تب دارد که وقتی ماوس را روی تب یا زبانه ای قرار می دهید پیش نمایشی ظاهر می شود که ممکن است آزاردهنده باشد. ظاهرا غیر فعال کردن این قسمت غیر ممکن است، اما نگران نباشید! برای غیر فعال سازی آن با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش غیرفعالسازی پیش نمایش تب مرورگر اج

غیرفعالسازی پیش نمایش تب مرورگر اج
آموزش غیر فعال سازی پیش نمایش تب در مایکروسافت اج

خوشبختانه ،غیر فعالسازی این ویژگی به آسانی ایجاد یک تغییر در ریجستری می باشد. فقط مطمئن شوید از ریجستری خود بکاپ بگیرید تا در صورتی که چیزی از دست رفت شما بتوانید آن را بازیابی کنید. اگر هرگونه اشتباهی مرتکب شدید، مسئولیت کامل آن بر عهده خودتان می باشد، چرا که قسمت ریجستری از مهم ترین و حساس ترین قسمت های سیستم می باشد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش بهبود کیفیت اینترنت در فایرفاکس

[/stextbox]

 

منوی استارت را باز کنید، عبارت regedit را تایپ کنید، و روی Enter بزنید. در سمت چپ، این مسیر را طی کنید:

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\MicrosoftEdge\TabbedBrowsing

روی TabbedBrowsing کلیک راست کنید و New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید. آن را TabPeekEnabled بنامید. روی TabPeekEnabled راست کلیک کنید و Modify  را بزنید، سپس value آن را به ۰ تغییر دهید.

ویرایشگر ریجستری را ببندید و اج را دوباره راه اندازی کنید. حالا tab previews حتما باید رفته باشد.

 

شما چه احساسی درباره Microsoft Edge دارید؟از آن استفاده می کنید؟ اگر نه، چه اتفاقی باید بیافتد تا شما این مرورگر را در نظر بگیرید؟ نظراتتان را با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید.

 

منبع: wp4u.ir ، MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *