ساخت کتاب آنلاین در وردپرس با افزونه Flipbook

ساخت کتاب آنلاین در وردپرس با افزونه Flipbook

احتمالا شما در مطالب سایت های مختلف با آیکون pdf مواجه شدید که به شما این قابلیت را می‌دهد تا محتوا را به صورت pdf نیز دریافت کنید. در وردپرس هم چنین چیزی وجود دارد و افزونه های مختلف وردپرسی به شما این امکان را می‌دهند تا مطالب سایت را به صورت پی دی اف در اختیار کاربران خود قرار دهید. در این مطلب به ساخت کتاب آنلاین در وردپرس خواهیم پرداخت. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

ساخت کتاب آنلاین در وردپرس با افزونه Flipbook

پلاگین Flipbook در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیش از ۴هزار نصب فعال داشته است و امتیاز ۳٫۲ را کسب کرده است. این پلاگین وردپرس این ویژگی را به سایت شما اضافه می‌کند که کاربران شکل‌های زیبا و متفاوتی از pdf ها را تهیه کنند. نام تجاری این افزونه WPpdf بوده و با رویکرد انتشار کتاب الکترونیکی به صورت یک سند در وردپرس ارائه شده است.

کار با افزونه Flipbook

ابتدا افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید. بعد از فعالسازی در منوی پیشخوان گزینه جدیدی با عنوان WPPDF ظاهر می‌شود. به زیر منوی Publish new WPPdf publication رفته و کتاب الکترونیکی خود را بارگذاری کنید و فیلدهای خواسته شده نظیر عنوان، تصویر شاخص کتاب و… را کامل کنید.

کار با افزونه WPpdf
کار با افزونه Flipbook

در میانه‌های صفحه شورت کدی را مشاهده می‌کنید که با قرار دادن آن در نوشته ها و برگه ها می‌توانید پی دی اف را در کنار مطالب خود در سایت داشته باشید و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید. بعد از انجام تنظیمات ، آن را ذخیره کنید و برای دیدن نتیجه به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس

 

امیدواریم این افزونه وردپرس برای شما در جهت قرار دادن pdf در سایت و همچنین ساخت کتاب آنلاین در وردپرس مفید و کاربردی بوده باشد. در ادامه می‌توانید افزونه را دریافت کنید. موفق و پیروز باشید.

دانلود افزونه وردپرس

 

نسخه ۱٫۰٫۰

Download – 540KB

»» صفحه افزونه

 

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *