ریدایرکت صفحه ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect

ریدایرکت صفحه ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect

همانطور که می‌دانید خطای ۴۰۴ به دلیل لینک های شکسته و ناقص و یا صفحات حذف شده ایجاد می‌شود که علاوه بر آسیب به سایت، می‌تواند باعث دردسر و اذیت کاربران شود و از اعتبار سایتتان نزد کاربرانتان نیز کم کند. یکی از اقداماتی که در مواجهه با خطای ۴۰۴ می‌توانید انجام دهید ریدایرکت صفحه به آدرس جدید می‌باشد. در این مطلب  قصد داریم با استفاده از یک افزونه وردپرس کاربردی، ریدایرکت صفحه ۴۰۴ در وردپرس را به سادگی انجام دهیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

 

ریدایرکت صفحه ۴۰۴ در وردپرس با افزونه All 404 Redirect to Homepage

افزونه All 404 Redirect
افزونه All 404 Redirect

پلاگین All 404 Redirect در مخزن وردپرس موجود می‌باشد و تا به حال توانسته بیش از ۱۰۰هزار نصب فعال داشته باشد که به وسیله این پلاگین وردپرس کاربران بعد از برخورد با لینک‌های ناقص، به صفحات مناسبی هدایت خواهند شد.

 

کار با افزونه All 404 Redirect to Homepage

برای نصب می‌توانید از طریق مسیر افزونه ها > افزودن اقدام کنید و در قسمت جستجو عبارت All 404 Redirect to Homepage را تایپ کنید مانند تصویر زیر بر روی “هم اکنون نصب” کلیک کنید.

افزونه All 404 Redirect to Homepage
افزونه All 404 Redirect to Homepage

بعد از نصب و فعالسازی افزونه گزینه جدیدی با عنوان All 404 Redirect to Homepage در منوی پیشخوان شما ایجاد خواهد شد که با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل خواهید شد.

پلاگین All 404 Redirect
پلاگین All 404 Redirect

همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید در این صفحه می‌توانید ویژگی ریدایرکت صفحه ۴۰۴ در وردپرس را فعال کنید و آدرس صفحه جدیدی که می‌خواهید جایگزین صفحه ۴۰۴ شود را وارد کنید و پس از پایان تنظیمات بر روی گزینه Update Options کلیک کنید.

 بیشتر بخوانید: آموزش رفع خطای ۴۰۴ وردپرس

 

شما با رفع خطا ۴۰۴ سئو وردپرس خود را بهبود بخشیده و کاربران خود را نیز راضی نگه می‌دارید. امیدواریم این افزونه وردپرس در این زمینه برای شما موثر بوده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید.

 

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۱۰

Download – 192KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *