آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور

آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور

با آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور در خدمت شما هستیم. جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی Galaxy S8 تا عرضه محصول جدید اپل حدود ۳ ماه فرصت دارد که میانداری کند و با توجه به این که دکمه فیزیکی Home در اپل حذف شده است، انتظار می‌رفت در این محصول نیز این چنین باشد. اما حذف این دکمه به علت انتقال عملیات سخت افزاری به نرم افزاری کار ساده‌ای نیست. نمودی از استفاده از این امکان و حذف آن این است که کاربران ناچارند خیلی از کارهایی را که با این دکمه انجام می دادند را به دکمه پاور، رجوع دهند.

میانبر دوربین Galaxy S8 نیز از دکمه Home به دکمه پاور منتقل شده است اما باید آن را راه‌اندازی کرد. برای آموزش آن با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور

تا قبل از آشکارسازی از گوشی Galaxy S8 هنوز با Galaxy S7 مشغول بودیم و از دکمه فیزیکی آن به قصد خیلی از کارها استفاده می کردیم اما به محض مشاهده گلکسی اس ۸ آگاه شدیم که خبری از دکمه فیزیکی Home نیست پس باید جانشین‌هایش را بیشتر تعقیب می‌کردیم.
یکی از استفاده‌هایی که باید از این دکمه به دکمه‌های دیگر منتقل می‌شد، راه‌اندازی دوربین بوده است. سامسونگ به شما این امکان را داده تا به کمک منوی تنظیمات، راه اندازی دوربین را از دکمه فیزیکی هوم حذف شده به دکمه پاور منتقل کنید.
روش این کار به صورت زیر است:

گوشی Galaxy S8 خود را راه اندازی کنید و به بخش تنظیمات بروید. از این محل به دنبال گزینه Advanced Features باشید. د واقع در این بخش ویژگی‌های برجسته و پیشرفته را دنبال خواهیم کرد. در بخش Advanced Features گزینه‌های فراوانی وجود دارد که اگر ان را کلیک کنید مشاهده خواهید نمود اما ما در این محل فقط با یک گزینه کار داریم و آن هم Quick launch Camera است.

آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور
راه اندازی دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور

در زیر دکمه Quick launch Camera نوشته شده است که دوربین را به سرعت با فشردن دکمه پاور فعال کنید و باز کنید. البته دقت کنید که باید این کار را دوبار انجام دهید. یعنی هر وقت می خواهید از دکمه پاور برای راه اندازی دوربین استفاده کنید باید دو بار این دکمه را فشار دهید. بدین ترتیب می توانید سریع ترین راه استفاده از دوربین را به دکمه پاور محول کنید و از کارکردن با Galaxy S8 خود لذت ببرید. این گزینه در گوشی Galaxy S8 پلاس نیز وجود دارد بنابراین شما خواه صاحب یک Galaxy S8 یا Galaxy S8 plus هستید، می توانید عملیات دوربین را به پاور منتفل کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش انتقال برنامه ها به حافظه جانبی موبایل

[/stextbox]

این هم از آموزش راه اندازی سریع دوربین Galaxy S8 با دکمه پاور ؛ امیدواریم با استفاده از این آموزش شما هم بتوانید به راحتی از میانبر راه‌‌اندازی دوربین دسترسی پیدا کنید.

منبع: androidcentral

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *