آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی

آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی

با آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسیدر خدمت شما کاربران گرامی هستیم. شاید برای شما هم پیش آمده که شما از یک سایت وردپرسی بازدید به عمل می آورید و اگر خود صاحب یکی از این نوع سایت ها باشید علاقه مند و کنجکاو می شوید تا بدانید که نام پوسته سایت مورد نظر چیست و یا اینکه مایل باشید خود از آن پوسته استفاده کنید. در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که چطور با چند کلیک ساده می توان این کار را کرد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی

بدیهی است که ابتدا باید وارد سایت مورد نظر شد. در این آموزش ما از آخرین ورژن Google Chrome برای نشان دادن چگونگی انجام آن استفاده کرده ایم که البته شما می توانید از مرورگر های دیگر مانند Mozilla Firefox یا حتی Internet Explorer و یا غیره استفاده کنید.

پس از وارد شدن به سایت روی جایی در صفحه سایت مورد نظر کلیک راست کرده روی گزینه [Inspect [element ( توجه کنید که اگر مرورگر شما به زبان فارسی باشد گزینه “عناصر” یا “بازرسی عناصر” را مشاهد خواهید کرد) کلیک کنید:

 

آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی 1
01 آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی

 

حال در پنچره پیش روی شما که همین الان باز شده است با کمی جستجو (که البته در پایین ترین المان ها قرار دارد) به دنبال عبارتی شبیه به عبارت زیر باشید:

sitename.ir/wp-content/theme/eesme ghaleb

 

آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی 2
02 آموزش دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی

 

به همین سادگی شما توانستید نام پوسته مورد نظر خود را پیدا کنید. البته اگر با این روش نتوانستید نام مورد نظر را پیدا کنید، نگران نباشید! فقط کافیست روی صفحه سایت مورد نظر کلیک راست کرده و view page source را بزنید سپس از کلید های ترکیبی Ctrl+F یا کلید F3 استفاده کنید و عبارت wp-content/theme را جستجو کنید. هر اسمی که جلوی این عبارت بود نام پوسته وردپرسی مورد نظر می باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر دادن نویسنده مطالب وردپرس

 

این آموزش با عنوان دسترسی به نام پوسته یک سایت وردپرسی هم به پایان رسید. امیدواریم این مطلب مانند تمام مطالبی که ما سعی کردیم در این سایت برای شما فراهم کنیم، کاربردی باشد و از آن استفاده کنید. با اشتراک گذاری مطالب از ما حمایت کنید.

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. محسن
    ۳:۵۷ ۱۳۹۶/۰۸/۳۰

    سلام
    مرسی مطلب خوبی بود
    سایت تمچی http://themechi.com هم میتونه نام قالب و افزونه سایت وردپرسی رو تشخیص بده