دانلود قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Downloader

دانلود قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Downloader

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به یک افزونه وردپرس یا قالب وردپرس پیدا کرده‌اید که در سایت دیگری دیده باشید. اگر شما به هاست آن سایت دسترسی نداشته باشید می‌توانید با کمک یک افزونه وردپرس از پیشخوان وردپرس اقدام به دانلود آن افزونه کنید. در همین راستا در این مطلب به آموزش دانلود قالب و افزونه وردپرس می‌پردازیم تا شما بتوانید قالب و افزونه وردپرسی که در سایت دیگر وجود دارد را به صورت مستقیم و بدون مراجعه به هاست، از پیشخوان وردپرس دانلود کنید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

دانلود قالب و افزونه وردپرس با افزونه WP Downloader

افزونه WP Downloader
افزونه WP Downloader

پلاگین WP Downloader در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیش از ۷هزار نصب فعال داشته و توانسته امتیاز ۴٫۵ از ۵ را از آن خود کند که با آن قادر خواهید بود تا افزونه و قالب وردپرس را از یک سایت دریافت کرده و در سایت دیگری از آن بهره ببرید.

کار با افزونه WP Downloader

بعد از نصب افزونه آن را فعال کنید. بعد از فعالسازی گزینه Download به گزینه‌های موجود در لیست افزونه‌ها و قالب‌ها اضافه شده و شما می‌توانید با کلیک بر روی آن افزونه یا قالب موردنظرتان را دریافت کنید. توجه کنید که برای دانلود باید مدیرکل باشید و بدون ورود به سایت امکان دانلود وجود ندارد. در ادامه به طور خاص دانلود افزونه و دانلود قالب را شرح می‌دهیم:

دانلود قالب وردپرس

دانلود قالب وردپرس
دانلود قالب وردپرس

برای دریافت قالب‌های وردپرسی ابتدا وارد مسیر نمایش > پوسته‌ها شده و مشابه تصویر در لیست قالب‌های موجود سایتتان بر روی دکمه Download کلیک کرده و فایل قالب را دانلود نمایید.

دانلود افزونه وردپرس

دانلود افزونه وردپرس
دانلود افزونه وردپرس

برای دانلود افزونه‌های وردپرس از سایت خود نخست به قسمت افزونه‌ها مراجعه کرده و بعد از آن مشابه تصویر در صفحه موردنظر که لیستی از افزونه‌های فعال و غیرفعال که از آنها استفاده می‌کنید نمایش داده می‌شود بر روی گزینه Download کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: گذاشتن صوت روی تصاویر در وردپرس

 

برنامه نویسی این پلاگین وردپرس به گونه ای است که تمامی لینک‌هایی که برای دانلود افزونه و قالب وردپرس مورد استفاده قرار می‌گیرند به صورت غیرمستقیم بوده و هیچ فایل زیپی را در پوشه خود این افزونه پیدا نمی‌کنید.

امیدواریم این افزونه وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد و دانلود قالب و افزونه وردپرس را برایتان آسان تر کرده باشد. در ادامه می‌توانید این افزونه را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

نسخه ۲٫۰

Download – 3.7KB

»» صفحه افزونه

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *