آموزش دانلود استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

آموزش دانلود استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام که با اقبال زیادی از کاربران آن مواجه شده، استوری می باشد. این ویژگی با الهام از اسنپ چت بود که به اینستاگرام اضافه شد. با استوری می توانید عکس یا فیلم های خود را برای مدت محدود (یک روز) در اکانت خود به اشتراک بگذارید. اما یکی از ویژگی های استوری این است که افرادی که آنها را می بینند و یا اسکرین شات می گیرند، را به شما نشان خواهد داد. اگر شما نمی خواهید پروفایل شما برای شخص مورد نظر نمایش داده شود باید کاری انجام دهید که در این مطلب به آموزش آن می پردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش دانلود استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل

همان طور که پیش از این در بخش در آموزش اینستاگرام گفته بودیم، قابلیت نمایش بازدیدکنندگان از استوری و یا اسکرین شات گرفتن از دایرکت در اینستاگرام فعال شده و این موضوع برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است. در این جا روشی را برای حل این مسئله در نظر گرفته ایم که می توانید از آنها برای اینستاگرام خود استفاده کنید.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش یافتن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن

[/stextbox]

 

مشاهده و ذخیره استوری اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی با ربات تلگرام

یکی از آسان ترین و در عین حال کاربردی ترین روش ها برای این کار استفاده از بات تلگرام @Instasave_bot می باشد. با این ربات می توانید هر پستی در استوری اینستاگرام (عکس یا ویدیو) را با وارد کردن آدرس (لینک) ذخیره کنید. این امکان برای دانلود ویدیو از یوتویوب هم بکار می رود.

در مرحله اول به ربات پیغام شروع (start) را بفرستید.

مشاهده و ذخیره استوری اینستاگرام
01 مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی با ربات تلگرام

در مرحله بعد لینک استوری مورد نظر خود را مانند https://www.instagram.com/wp4u_ir وارد کنید. پس از این کار، مدتی بعد عکس پروفایل اکانت مورد نظر شما را ربات تلگرام نشان خواهد داد و همچنین شما می توانید عکس و ویدیویی را که می خواهید دانلود کرده و ذخیره کنید.

ذخیره استوری اینستاگرام
02 مشاهده استوری اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی با ربات تلگرام

همانطور که قبلا هم گفتیم این روش برای ذخیره عکس ها در سایز اصلی و دانلود متن و یا آدرس ویدیو یوتیوب هم قابل استفاده می باشد.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش پی بردن به هک شدن در تلگرام

[/stextbox]

 

امیدواریم آموزش دانلود استوری اینستاگرام بدون فهمیدن طرف مقابل مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع: wp4u.ir

 

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. حسین
    ۳:۱۳ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴

    سلام خیلی ممنونم مقالتون عالی بود.
    یک رباتی هست اسمش instalizbot@ هستش من ازش استفاده می کنم خیلی عالیه، عکس پروفایل با سایز بزرگ، استوری، پست، هایلایت، IGTV و حتی کپشن پست های هر پیجی رو که بخواید می تونید دانلود کنید.
    پیشنهاد می کنم حتما ازش استفاده کنین خیلی عالیه.