آموزش حذف تصاویر شاخص همه مطالب وردپرس

آموزش حذف تصاویر شاخص همه مطالب وردپرس

اگر شما مدیر یک وبسایت وردپرسی هستید احتمالا بارها و بارها از تصاویر شاخص استفاده کردید. تصاویر شاخص یکی از مهم ترین بخش‌های سایت هستند و در جاهای مختلف سایت از آن‌ها استفاده می‌شوند. بعضی اوقات ممکن است تصاویر شاخص، مشکلاتی را برایتان به وجود آورد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تغییر قالب و یکی نبودن سایز تصاویر شاخص در قالب جدید اشاره کرد. حال این تفاوت سایز و پاک کردن تکی تصاویر ممکن است برایتان آزاردهنده باشد به همین دلیل در این مطلب به آموزش حذف تصاویر شاخص همه مطالب وردپرس می‌پردازیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش حذف تصاویر شاخص همه مطالب وردپرس

با توجه به آنچه که گفتیم ممکن است نیاز به تغییر دادن تصاویر شاخص به صورت کلی داشته باشید و این کار به صورت تکی خیلی دشوار و زمانبر خواهد بود. حال ما برای اینکار به شما قطعه کدی را معرفی می‌کنیم که توسط آن قادر خواهید بود تصاویر شاخص تمامی مطالب به صورت دست جمعی را حذف کنید. توجه کنید که این قطعه کد را می‌بایست در فایل Function.php سایت خود اضافه کنید.


global $wpdb;

$attachments = $wpdb->get_results( "
SELECT *
FROM $wpdb->postmeta
WHERE meta_key = '_thumbnail_id'
" );

foreach ( $attachments as $attachment ) {
wp_delete_attachment( $attachment->meta_value, true );
}

$wpdb->query( "
DELETE FROM $wpdb->postmeta
WHERE meta_key = '_thumbnail_id'
" );

همانطور که گفتیم کافیست کد بالا را در فایل توابع یا همان فانکشن قالب وردپرس خود قرار دهید تا تصاویر شاخص به صورت دسته جمعی حذف شوند.

بیشتر بخوانید: آموزش اضافه کردن ویرایش قالب به نوار ابزار وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم. شاد و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *