آموزش حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس

آموزش حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس

آیا شما هم قصد دارید تاریخ و زمان را از نظرات وردپرس در وب سایت خود حذف کنید؟ به تازگی در برخی از سایت‌های توسعه یافته با وردپرس دیده شده است ک تاریخ و زمان نظرات را حذف کرده اند تا نظرات مطالب تازه تر به نظر برسند! اگر شما هم قصد انجام چنین کاری را دارید در این مطلب با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا با هم آموزش حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس را بررسی کنیم.

 

آیا باید تاریخ را از نظرات وردپرس حذف کنید؟

بعضی از کاربران معتقدند که پنهان کردن تاریخ و زمان در وردپرس از دسترسی به زمان دقیق مقالات جلوگیری می‌کند و به همین دلیل رتبه‌بندی و سئو وردپرس را بهبود می‌بخشد.

باید بگوییم که نظرات از این دست چندان قابل قبول نمی‌باشند. در حقیقت، ما اعتقاد داریم که حذف تاریخ می‌تواند کاملا مشکل ساز باشد. البته استدلال‌های موجود هم می‌تواند تا حدودی درست باشد. از بین بردن تاریخ و زمان از نظرات، باعث می‌شود قدیمی بودن نظرات یک مطلب از دید کاربران و موتورهای جستجو مخفی بماند و این امر باعث کم نشدن اعتبار سایت می‌شود. اما چیزی که می‌تواند در حذف کردن یا عدم حذف زمان و تاریخ تاثیر داشته باشد، نوع سایت و تعداد نظرات آن می‌باشد. اگر نظرات در سایت با فاصله‌های کم از هم گذاشته می‌شوند و سایت فعالی دارید پیشنهاد می‌کنیم که تاریخ و زمان را حذف نکنید. در ادامه نگاهی به نحوه حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس می‌اندازیم.

 

آموزش حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس

این آموزش نیاز به ویرایش فایل‌های پوسته وردپرس دارد. ابتدا باید کد زیر را در فایل functions.php قالب یا در یک افزونه خاص سایت اضافه کنید.


// Remove comment date
function wpb_remove_comment_date($date, $d, $comment) { 
 if ( !is_admin() ) {
 return;
 } else { 
 return $date;
 }
}
add_filter( 'get_comment_date', 'wpb_remove_comment_date', 10, 3);
 
// Remove comment time
function wpb_remove_comment_time($date, $d, $comment) { 
 if ( !is_admin() ) {
 return;
 } else { 
 return $date;
 }
}
add_filter( 'get_comment_time', 'wpb_remove_comment_time', 10, 3);

بعد از قرار دادن این کد و ذخیره فایل فانکشن دیگر زمان و تاریخ را در نظرات مطالب خود نمی‌بینید.

با این حال، ممکن است هنوز کلمات پیشنهادی مانند “در” و یا “ارسال شده در” در نظرات سایتتان به نمایش دربیاید.

حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس
حذف تاریخ و زمان از نظرات وردپرس

برای حذف آن‌ها، شما باید بر روی آن عبارت کلیک راست کرده و گزینه Inspect را انتخاب کنید. در این حالت مانند تصویر بالا کلاس استفاده شده را برای تغییر در کدهای CSS کپی کنید و برای آن کلاس، کد زیر را قرار دهید. می‌توانید در قسمت CSS سفارشی از مسیر نمایش > سفارشی سازی این تغییرات را اعمال کنید


.comment-time {
display:none;
}

شما هم اکنون می‌توانید تغییرات را ذخیره کنید و از وبسایت خود بازدید کنید تا آن را در عمل ببینید. شما با موفقیت تاریخ و زمان را از نظرات وردپرس حذف کردید. امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: غیرفعال کردن لینک در نظرات وردپرس

 

لطفا توجه داشته باشید که این روش تاریخ و زمان دیدگاه‌ها را از پایگاه داده وردپرس شما حذف نمی‌کند. با حذف کدهایی که اضافه کردید، بلافاصله تاریخ و زمان برای نظرات وردپرس در سایت شما به نمایش در می‌آیند.

منبع: wp4u.ir , wpbeginner

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *