جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت در دانلود منیجر

جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت در دانلود منیجر

با آموزشی در خصوص نرم افزار اینترنت دانلود منیجر در خدمت شما هستیم. قصد داریم در این آموزش  راه جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت را در دانلود منیجر را به شما آموزش دهیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

امروزه بیشتر کاربران اینترنت برای دانلود فایل های مورد نظرشون از نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (idm) استفاده می کنند. چرا که وقتی شما از این نرم افزار استفاده می کنید (به علت قسمت قسمت کردن فایل دانلودی و به هم چسباندن آنها در هنگام اتمام دانلود) می توانید از حداکثر سرعت دانلود سرویس اینترنتی که تهیه کرده اید بهره ببرید. طبق گفته دانشنامه ویکی پدیا:

اینترنت دانلود منیجر (به انگلیسی: Internet Download Manager) یا به اختصار آی‌دی‌ام یک نرم‌افزار مدیریت دانلود متن بسته است که تنها برای سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است. این برنامه می‌تواند به مدت ۳۰ روز توسط کاربر آزمایش شود ولی برای استفادهٔ بیشتر می‌بایست خریده شود. اینترنت دانلود منیجر می‌تواند با مرورگرهای وب اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ نویگیتور، فایرفاکس، گوگل کروم یکپارچه شود. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه آی‌دی‌ام محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. اینترنت دانلود منیجر می‌تواند ویدئوهایی که در وب‌سایت‌ها پخش می‌شود را دانلود کند.

متاسفانه با توجه به اینکه در ایران اکثر مردم به دلیل استفاده از سرویس های اینترنتی با ترافیک محدود ( از جمله خودم!) این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است که به صورت بهینه از اینترنت استفاده کنیم تا (خدای نکرده!!) حجم اینترنت مصرفی ما زودتر از تاریخ پایان اینترنت به اتمام نرسد.

احتمالا شما هم متوجه شده اید وقتی یک فایل را به وسیله دانلود منیجر (IDM) دانلود می کنید فاصله زمانی بین ظاهر شدن باکس اطلاعات دانلود تا زدن بروی دکمه Download Later (بعداً دانلود کن) چشمک زن مودم در حال خاموش و روشن شدن است و این یعنی مصرف اینترنت و به هدر رفتن بیهوده حجم اینترنت شما. البته این نکته رو هم بگم این مسئله وقتی حائز اهمیت می باشد که شما قصد دانلود فایل هاتون در ساعات دانلود رایگان رو دارید.

خب بریم سر اصل مطلب!

جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت در دانلود منیجر

  1. بعد اینکه دانلود منیجر رو اجرا کردید به قسمت تنظیمات یا همون Options بروید.(طبق تصویر زیر)
آموزش جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت
جلوگیری از مصرف ترافیک اینترنت

۲ . سپس وارد بخش دانلودها یا همون Downloads می شویم.

۳ . و تیک Start downloading immediatelu while displaying “Download File Info” dialog را بر می داریم و OK را می زنیم. (طبق تصویر زیر)

آموزش دانلود منیجر
آموزش صرفه جویی در مصرف اینترنت

تمام شد! 

منبع: wp4u.ir

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۴ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. مهرداد
    ۱۲:۳۴ ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

    آخ آخ سرعت دانلود من تو ساعات غیر رایگان ۲ مگ بر ثانیه اس.هر وقت میزدم یه چی دانلود شه یه ۱۰ ۲۰ مگی از حجمم میرفت.مرسی واقعا

  2. master
    ۶:۲۶ ۱۳۹۴/۱۰/۲۸

    مطلبتان کاملا تخیلی است قبل از ارسال لطفا صحت مطالب را برسی کنید

    • freakwannabe
      ۱۰:۲۷ ۱۳۹۴/۱۰/۳۰

      دوست عزیز این مطلب صحیح است. من به شخصه اینترنتم محدوده و با همین روش خیلی در مصرف ترافیک صرفه جویی کردم.به هر حال ممنون که به سایت ما سر زدید و نظرتون رو گفتید