آموزش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر وردپرس

آموزش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر وردپرس

در این مطلب قصد داریم تا یکی دیگر از مشکلات موجود در وردپرس را حل کنیم و به وسیله آن تصاویر با کیفیتی در وبسایت خود داشته باشیم. با وب پرو فور یو همراه باشید تا به آموزش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر وردپرس بپردازیم.

 

آموزش جلوگیری از فشرده سازی تصاویر وردپرس

جلوگیری از متراکم کردن تصاویر در وردپرس علاوه بر اینکه کیفیت تصاویر موجود در سایت را حفظ می‌کند، رضایت کاربران و مشتریان شما را نیز به همراه دارد. اینکه تصاویر فشرده شوند هم مزایایی دارد و هم معایبی و این موضوع به شما بستگی دارد که دقیقا تصاویر موجود در سایت به چه صورتی بارگذاری شوند.

قابلیت متراکم کردن تصاویر به منظور افزایش سرعت سایت در وردپرس قرار داده شده است. وردپرس به طور پیشفرض این کار را با افت کیفیت ۹۰ درصدی تصویر انجام می‌دهد تا سایت سریعتر برای کاربر لود شود و در نسخه ۴٫۵ وردپرس این مقدار به ۸۲ درصد رسیده تا حجم تصاویر شما برای کاربرانی که با گوشی تلفن وارد سایت می‌شوند، کمتر باشد و تصاویر بهتر لود شوند.

برای کنترل فشرده سازی تصاویر می‌توانید از قطعه کد زیر در فایل functions.php قالب وردپرس خود استفاده کنید:


add_filter('jpeg_quality', function($arg){return 100;});

عددی که بعد از کلمه return در کد بالا نوشته شده است برابر ۱۰۰ در نظر گرفته شده است. این عدد به این معناست که هیچ تاثیری در روند کیفیت عکس و متراکم سازی نخواهد داشت و تصویر مورد نظر با همان کیفیت اصلی بارگذاری خواهد شد. البته شما می‌توانید این مقدار را ۸۰، ۷۰ و یا هر مقداری قرار دهید تا تصاویر با آن کیفیت متراکم و فشرده شوند.

در وردپرس فور یو بخوانید: آموزش رفع خطای Syntax Error در وردپرس

با این روش می‌توانید از فشرده سازی تصاویر در وردپرس جلوگیری کنید. امیدواریم این آموزش وردپرس برایتان مفید و کاربردی بوده باشد. موفق و پیروز باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *