آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام

آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام

اگر شما هم با مشکل بازشدن خودکار تلگرام به محض راه اندازی گوشی دست و پنجه نرم می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب به آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام می‌پردازیم. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

در حالت پیشفرض وقتی گوشیتان راه اندازی می‌شود و یا تلگرام را از قسمت اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) حذف می‌کنید، باید بدانید که همچنان سرویس‌های تلگرام قادر به رد و بدل داده و بروزرسانی اطلاعات می‌باشند. همین امر است که باعث می‌شود شما به محض دریافت پیام جدید نوتیفیکیشن دریافت کنید. ممکن است که بخواهید به هر دلیلی از اجرای خودکار تلگرام جلوگیری کنید، بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا تلگرام خود را باز کنید.
  2. به منوی تلگرام رفته و Setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.
  3. حال باید Notifications and Sounds را انتخاب کنید.
  4. حال باید دو مورد Keep-Alive Service و Background Connection را غیرفعال کنید.

 

با پشت سر گذاشتن این مراحل می‌توانید جلوی باز شدن اتوماتیک تلگرام را بگیرید و از این پس نوتیفیکیشنی را از تلگرام دریافت نمی‌کنید تا زمانی که وارد تلگرام شوید و نوتیفیکشن ها برایتان ظاهر شود.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

آموزش تغییر پس زمینه چت تلگرام

[/stextbox]

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام را با هم بررسی کردیم و توانستیم جلوی مزاحمت تلگرام را بگیریم! امیدواریم این آموزش تلگرام هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با نظراتتان ما را همراهی کنید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *