تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس با افزونه Admin Menu Manager

تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس با افزونه Admin Menu Manager

اگر با منوی پیشخوان وردپرس مشکل دارید و یا دوست دارید گزینه‌ها را با میل خود بچینید این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب بدون کدنویسی و با استفاده از افزونه وردپرس شما می‌توانید منوی پیشخوان خود را شخصی سازی کرده و به تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس بپردازید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس با افزونه Admin Menu Manager

افزونه Admin Menu Manager
افزونه Admin Menu Manager

پلاگین Admin Menu Manager در مخزن وردپرس وجود داشته و تاکنون بیش از هزار نصب فعال داشته است و توانسته امتیاز ۴٫۸ از ۵ را به دست آورید. با این افزونه شما به راحتی می‌توانید منوهای موجود در پیشخوان را به دلخواه خود تغییر داده و مکان آن‌ها را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس

 

پس از دریافت و نصب و فعالسازی افزونه، دکمه‌ای به صورت unobtrusive edit button به پیشخوان وردپرس شما اضافه می‌شود که با بردن ماوس روی هر یک از منوها می‌توانید با Drag & Drop (کشیدن و رها کردن) منوی سفارشی و شخصی سازی شده خودتان را بسازید. در تصویر زیر می‌بینید که به راحتی جایگاه منوی تنظیمات تغییر کرده است.

ویرایش منوی پیشخوان وردپرس
تغییر چیدمان منوی پیشخوان وردپرس

بعد از انجام تغییرات دلخواه، با استفاده از Save آن‌ها را ذخیره کنید. شما به همین سادگی توانستید منوی پیشخوان موردنظرتان را داشته باشید. امیدواریم معرفی این افزونه وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در ادامه می‌توانید این پلاگین را دریافت کنید. شاد باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۰٫۳

Download – 28KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *