آموزش تغییر نوع محتوای ایمیل وردپرس به HTML

آموزش تغییر نوع محتوای ایمیل وردپرس به HTML

ایمیل هایی که در وردپرس فرستاده می شوند، معمولا دارای قالب مخصوص و متنی خاص می باشند. حالا می خواهیم در این آموزش نوع محتوای ایمیل وردپرس به HTML را تغییر دهیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش تغییر نوع محتوای ایمیل وردپرس به HTML

احتمالا می دانید که در وردپرس همه ایمیل ها با استفاده از تابع wp_mail ارسال می شود! به طور معمول نوع محتوای ایمیل متنی می باشد و مدیران سایت با توجه به هدفشان متن مناسبی را ایجاد کرد و ارسال می کنند اما نکته ای که وجود دارد نمی توانید از محتوای HTML استفاده کنید و اگر بخواهید از HTML در ایمیل هایتان استفاده کنید باید نوع محتوای ایمیلتان را عوض کنید.

برای تغییر نوع ایمیل وردپرس شما قادر خواهید بود از فیلتر wp_mail_content_type استفاده کنید. فیلتر مورد نظری که می توانید نوع محتوا را تغییر دهید به صورت زیر است:

add_filter( 'wp_mail_content_type', 'set_html_content_type' );

و همچنین

/**
* Set the HTML content type
*/
function set_html_content_type()
{
return 'text/html';
}

اگر به کد بالا توجه کنید، خواهید دید که مقدار text/html توسط فیلتر برگردانده می شود که به شما اجازه می دهد، نوع محتوا را به HTML تغییر دهید. از این به بعد می توانید ایمیل هایی با قالب هایی که مدنظرتان است، ارسال کنید. برای جذب بهتر و تاثیرگذاری بیشتر در ایمیل های خود از لوگو وبسایت و تصاویر مطالب و… استفاده کنید.

امیدواریم آموزش تغییر نوع محتوای ایمیل وردپرس به HTML برایتان مفید بوده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به آموزش در زمینه وردپرس در قسمت نظرات ما را مطلع سازید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *