تغییر قالب وردپرس در موبایل با افزونه Any Mobile Theme Switcher

تغییر قالب وردپرس در موبایل با افزونه Any Mobile Theme Switcher

اگر سایت وردپرسی شما بازدیدکنندگان زیادی از طریق موبایل دارد، بهینه سازی وبسایتتان بر روی گوشی موبایل یک امر ضروری می‌باشد. با این وجود ممکن است لازم باشد تا نسخه موبایلی با نسخه دسکتاپ کمی متفاوت باشد تا هم سایت سبک تری را در موبایل داشته باشید و هم تنوع ایجاد شود و در کنار این‌ها برخی تغییرات به ریسپانسیو بودن وبسایت در حالت موبایلی کمک می‌کند. حال اگر برای انواع سیستم عامل‌های موبایلی مثل اندروید، آیفون، آیپد و… این قالب تغییر کند، شگفت زده نمی‌شوید؟ در این مطلب افزونه Any Mobile Theme Switcher را به شما معرفی می‌کنیم که توسط آن می‌توانید تا برای هر یک از نسخه‌های موبایل در وردپرس ، تغییر قالب وردپرس در موبایل را داشته باشید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

تغییر قالب وردپرس در موبایل با افزونه Any Mobile Theme Switcher

پلاگین Any Mobile Theme Switcher در مخزن وردپرس وجود دارد و توانسته علاوه بر کسب امتیاز ۴٫۸ بیش از ۳۰ هزار نصب فعال داشته باشد که با آن می‌توانید برای هر نسخه موبایلی یک قالب به خصوص در نظر بگیرید.

این افزونه ابتدا نوع کاربر که بر اساس سیستم عامل و مرورگر دسته بندی می‌شود را شناسایی می‌کند و بعد از آن قالب را به نمایش در می‌آورد. در ادامه لیستی از سیستم عامل‌ها و مرورگرهایی که این افزونه از آن‌ها بشتیبانی می‌کند را می‌بینید:

  • Others Mobile Browsers ، Opera Mini ، Blackberry ، Windows Mobile ، Android Tab ، Android ، Palm Os ، Ipad ، Ipod ، Iphone
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *