آموزش تعیین تعداد کلمات مطالب در وردپرس

آموزش تعیین تعداد کلمات مطالب در وردپرس

ممکن است شما هم در سایتتان چند نویسنده داشته باشید و آن‌ها برایتان کار تولید محتوا را انجام دهند. احتمالا یکی از دغدغه های شما تعداد کلمات مقالات می‌باشد زیرا یکی از المان‌های سئو به ویژه در سئو وردپرس بوده و برای گوگل نیز با کیفیت بودن و کامل بودن مطلب اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید تعداد کلمات حداقل باید ۳۰۰ کلمه باشد تا بتوان یک مطلب مورد تایید را به انتشار رساند. اینکه راهی وجود داشته باشد که حتما مقالات شامل ۳۰۰ کلمه باشند خیلی خوب است. در این مطلب با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا به آموزش تعیین تعداد کلمات مطالب در وردپرس بپردازیم.

آموزش تعیین تعداد کلمات مطالب در وردپرس

در این مطلب قطعه کدی را با هم بررسی می‌کنیم که با استفاده از آن قادر خواهید بود مقدار حداقلی را برای تعداد کلمات مطالب سایت خود معین کنید و دیگر دغدغه این را نداشته باشید که نوشته های سایت شما کمتر از مقدار استاندارد باشد.

برای شروع شما می‎بایست کد زیر را در در مکان مناسبی از فایل فانکشن قالب وردپرس خود یا همان function.php قرار دهید:


function minimum_words ($content){
global $post;
$num = 320; //you can change the number to any number of words
$content = $post->post_content;
if (str_word_count($content) <  $num)
wp_die( __('تعداد کلمات موجود در نوشته شما کمتر از ' . $num . ‘ می‌باشد؛ لطفا نوشته خود را بازبینی کنید.’) );
}
add_action('publish_post', 'minimum_words');

در این کد ما تعداد کلمات را بر روی ۳۲۰ کلمه قرار دادیم ولی شما می‌توانید این مقدار را برای خود شخصی سازی کنید و ان را تغییر دهید. پیشنهاد می‌کنیم این مقدار را کمی بیشتر از ۳۰۰ کلمه قرار داده تا خیالتان راحت تر شود!

اگر تعداد کلمات از تعداد تعیین شده کمتر باشد نویسنده نمی‌تواند آن را منتشر کند و فقط به صورت پیش نویس ذخیره خواهد شد و با پیغام خطایی رو به رو می‌شود که آن را هم می‌توانید شخصی سازی کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش اضافه کردن نام نویسنده مهمان در وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس به شما در تهیه و تولید محتوای سایتتان کمک کرده باشد. از اینکه همراه ما هستید از شما سپاس گزاریم. موفق باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *