بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۷

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۷

با معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۷ در خدمت شما هستیم. ما هزاران بار این عبارت را شنیده ایم: “شما به یک آنتی ویروس نیاز دارید”. سیستم عامل مک به آن نیاز دارد، رایانه های ویندوز به آن نیاز دارد، ماشین های لینوکس به آن نیاز دارد. برنامه های آنتی ویروس مدرن برای دانلود و اجرا شدن آنچنان آسان شده اند که شما در کل نیاز ندارید کار خاصی انجام دهید.به علاوه اینکه می توانید بعضی از بهترین های آنها را به طور رایگان داشته باشید. حال دیگر بهانه ای ندارید. بنابراین یکی از این آنتی ویروس ها را بگیرید و شروع به حفاظت از رایانه خود کنید. با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

 

بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۷

نکته ای در مورد آنتی ویروس های رایگان

تمام شرکت های سازنده این ها تلاش می کنند که پول بدست آورند و جالب اینجاست که با توزیع آنتی ویروس های رایگان پولی بدست می آورند. پس یک سری نکات وجود دارند که باید به آن توجه داشته باشید. برای مثال، خیلی از این شرکت ها، تلاش خواهند کرد که شما به نسخه پولی نرم افزار آپگرید کنید. ممکن است پاپ هایی ببنید یا ایمیل های بدستتان برسد که آپگرید کنید. این یکی از هزینه های نرم افزارهای رایگان است.

در موارد دیگر، بعضی از آنها تلاش می کنند که نوار ابزار یا افزونه مرورگر آن ها را نصب کنید. تقریبا این کار ایده خوبی نخواهد بود و نوارهای ابزار ضررهایی دارند و عموما فقط برای بدست آوردن و فروختن اطلاعات شما است در حالی که سرعت وبگردی شما را هم کم می کنند. افزونه های مرورگر آنتی ویروس ها قابلیت جدیدی، اضافه نمی کنند.

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

معرفی و بررسی ES File Explorer بهترین فایل منیجر اندروید

[/stextbox]

 

Avira (ویندوز، مک)

اویرا انتخاب بسیار خوبی است و شهرتش را مدیون عملکرد همیشه پایدار و ابزاری آسان برای استفاده می باشد. جدیدترین آزمایش های سایت AV-Comparatives نرخ ۹۹٫۹ درصد حفاظت به نسخه پولی را داده است و شما می توانید چنین قدرت مشابهی را در نسخه رایگان نیز بدست آورید.

بهترین آنتی ویروس رایگان
01 Avira

دانلود اویرا

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود: اویرا برای ویندوز

دانلود: اویرا برای مک

[/stextbox]

 

Bitdefender (ویندوز)

یکی دیگر از آنتی ویروس هایی که نسخه پولی آن نرخ حفاظت ۹۹٫۹ درصدی به شما می دهد، نسخه رایگان بیت دفندر است که شما را تقریبا از هرگونه مخرب در سیستمتان مصون نگه می دارد. ویژگی ضد فیشینگ و ضد تقلب آن در حفاظت بهتر کمک خواهد کرد.

آنتی ویروس های رایگان 2017
02 Bitdefender

دانلود بیت دفندر

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود: بیت دفندر برای ویندوز

[/stextbox]

 

Avast (ویندوز، مک)

گرچه آواست نرخ حفاظت کمتری نسبت به ۲ آنتی ویروس قبلی دارد (۹۹٫۶ درصد)، اما هنوز هم این نرخ عدد بالایی است. همچنین استفاده از منابع کمی دارد که سبب می شود سرعت رایانه شما به طور غیر محسوسی کم شود، در واقع شما افت سرعتی را احساس نخواهید کرد.

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2017
03 Avast

دانلود آواست

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود: آواست برای ویندوز

دانلود: آواست برای مک

[/stextbox]

 

AVG (ویندوز، مک)

یکی دیگر از آنتی ویروس های رایگان که برای مدت بسیاری طولانی محبوب بوده است، AVG می باشد. AVG هم در محافظت (۹۹٫۶ درصد) هم در استفاده از منابع سیستمی دارای رتبه بندی خوبی است. با این که این آنتی ویروس اکنون یک سری ابزار غیرضروری مانند پاکسازی سیستم و آنتی ویروس موبایل پیشنهاد می کند، ولی هسته اصلی محصول یکی از بهترین هاست.

بهترین آنتی ویروس های رایگان
04 AVG

دانلود AVG

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

دانلود: AVG برای ویندوز

دانلود: AVG برای مک

[/stextbox]

 

امیدواریم برای امنیت سیستم تان از بهترین آنتی ویروس های رایگان ۲۰۱۷ استفاده کنید

منبع: MAKEUSEOF

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *