آموزش انتقال مخاطبین از سیم کارت به ویندوزفون

آموزش انتقال مخاطبین از سیم کارت به ویندوزفون

از امکانات سیستم عامل ویندوزفون بازیابی لیست مخاطبین شما از سرویس Outlook می باشد ولی در صورتیکه بخواهید از موبایلی با پلتفرمی که توانایی همگام سازی مخاطبین با Outlook را ندارد به ویندوزفون مهاجرت کنید، قابلیت ذکر شده کاربردی نخواهد داشت. اما روش دیگری نیز برای انتقال لیست مخاطبین به ویندوزفون وجود دارد و آن انتقال آن ها از طریق سیمکارت است. برای آموزش انتقال مخاطبین از سیم کارت به ویندوزفون با وردپرس فور یو همراه باشید.

آموزش انتقال مخاطبین از سیم کارت به ویندوزفون

۱- ابتدا موبایل ویندوزفون خود را خاموش کنید و سیم کارت حاوی مخاطبین را درون آن بگذارید و دستگاه را روشن کنید.

۲- کلید “Start” را بر روی تلفن لمس و “People” را انتخاب کنید. علامت سه نقطه (More) را لمس و به تنظیمات (Settings) بروید. حال “Import SIM Contacts” را انتخاب کنید.

۳- کافیست گزینه Import را بزنید تا مخاطبین شما از سیم کارت وارد تلفن شوند.

۴- اگر می خواهید فقط موارد خاصی را به تلفن ویندوزفون خود وارد کنید نیز باید “Clear” را زده و قبل از لمس Import هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

نکات:

اگر گزینه Import SIM Contacts غیر فعال بود، به احتمال زیاد موبایل شما در حال انتقال مخاطبین به حافظه موبایل است. چند دقیقه صبر کنید و سپس لیست مخاطبین خود را چک کنید. غیر فعال بودن آن یک احتمال دیگر نیز دارد که آن عدم وجود مخاطبین بر روی سیم­ کارت است. برای اطمینان از این مورد سیم کارت را در تلفن دیگری با سیستم عامل دیگری مانند اندروید بگذارید که به شما امکان مشاهده مخاطبین موجود در سیم کارت را می دهد.

اطلاعات ارائه شده در این آموزش بر اساس ویندوزفون ۸ هستند. امکان وجود تفاوت هایی جزئی یا قابل توجه در دیگر نسخه های ویندوزفون وجود دارد.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: ehow

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *