انتقال سایت در وردپرس با افزونه All in One WP Migration

انتقال سایت در وردپرس با افزونه All in One WP Migration

ممکن است شما هم مانند خیلی از مدیران سایت از انتقال سایت از هاست بترسید و اصلا سمت آن نروید تا مشکلاتتان بیشتر از قبل نشود. دیگر نگران نباشید! در این مطلب یک افزونه وردپرس را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن انتقال سایت در وردپرس برایتان راحت بشود و بتوانید هاست وردپرسی خود را با کمترین مشکل انتقال دهید. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

انتقال سایت در وردپرس با افزونه All in One WP Migration

پلاگین All in One WP Migration در مخزن وردپرس موجود بوده و تا به حال بیش از ۶۰۰ هزار بار نصب فعال داشته است. این فزونه توانسته امتیاز ۴٫۸ را کسب کند که به وسیله آن می‌توانید انتقال سایت در وردپرس و تغییر هاست وردپرس را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تغییر پست تایپ در وردپرس با افزونه Post Type Switcher

 

بعد از دریافت و نصب و فعال کردن افزونه در منوی پیشخوان وردپرس بخشی با نام All-in-One WP Migration اضافه خواهد شد که با انتخاب آن به بخش خروجی گرفتن از سایت هدایت خواهید شد.

افزونه All in One WP Migration
01 افزونه All in One WP Migration

در این قسمت در صورتیکه دامنه خود را تغییر داده‌اید و قصد دارید از دامنه جدید استفاده کنید، دکمه Add را بزنید و در فیلدهای اول و دوم به ترتیب دامنه فعلی و دامنه جدید را وارد کنید تا دامنه جدید در قسمت های مختلف سایت مثل نوشته‌ها، برگه‌ها و… جایگزین بشود.

افزونه All in One WP Migration
02 افزونه All in One WP Migration

در مرحله بعدی باید بر روی لینک آبی رنگ Advanced options کلیک کنید تا از طریق آن بتوانید قسمت‌هایی از پایگاه داده را که نمی‌خواهید از آن‌ها خروجی بگیرید را مشخص کنید. این موارد می‌تواند شامل دیدگاه‌های وردپرس، رونوشت‌های وردپرس، پوسته وردپرس، رسانه‌های وردپرس و… باشد.

پلاگین All in One WP Migration
03 افزونه All in One WP Migration

بعد از انجام تنظیمات مورد نظرتان گزینه Export To را انتخاب کرده و سپس با استفاده از گزینه‌های Files، FTP، google Drive و.. نوع خروجی از اطلاعات را مشخص کرده و در نهایت با توجه به میزان پایگاه داده سایت منتظر بمانید تا عملیات خروجی گرفتن از پایگاه داده انجام شود. در مرحله بعدی پنجره‌ای به صورت پاپ آپ نمایش داده می‌شود که بعد از خروجی گرفتن از سایت یک فایل با فرمت wpress. در اختیار شما می‌گذارد که باید آن را دانلود و ذخیر کنید.

All in One WP Migration
04 افزونه All in One WP Migration

بعد از انجام مراحل بالا باید وردپرس را درون هاست جدیدتان نصب کنید و بعد از نصب همین افزونه All in One WP Migration را در آن نصب کنید. بعد از اینکه افزونه را در هاست جدید خود فعال کردید به منوی All-in-One WP Migration رفته و زیرمنوی Import را انتخاب کنید. در این صفحه باید فایلی را که در مرحله قبل با فرمت wpress. دانلود کردید را آپلود کنید. بعد از اینکه فایل را آپلود کردید اخطاری با مضمون ” کلیه فایل‌های و پایگاه داده شما جایگزین خواهد شد ” را مشاهده می‌کنید که با انتخاب Continue عملیات انتقال سایت را به طور کامل به انجام می‌رسانید.

امیدواریم با معرفی این افزونه وردپرس توانسته باشیم به شما در انتقال سایت وردپرسی‌تان کمک کرده باشیم. در صورت وجود مشکل در قسمت دیدگاه‌های این مطلب با ما در ارتباط باشید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۶٫۵۵

Download – 260KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *