انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس با افزونه Drafts Scheduler

انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس با افزونه Drafts Scheduler

گاهی ممکن است شما به عنوان مدیر یک سایت وردپرسی بخواهید مطالبی که به صورت پیشنویس در سایت وجود دارد را با زمانبندی دلخواهی منتشر کنید. این امکان یه طور پیشفرض در وردپرس وجود ندارد و در این مطلب قصد داریم افزونه Drafts Scheduler را به شما معرفی کنیم تا به وسیله آن انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس برایتان ممکن شود. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس با افزونه Drafts Scheduler

پلاگین Drafts Scheduler در مخزن وردپرس وجود دارد و تا کنون بیشتر از ۲۰ هزار نصب فعال داشته است و توانسته امتیاز ۴ را از آن خود کند. با این افزونه قادر خواهید بود تا نوشته‌ها و مطالب پیشنویس وردپرس را به صورت اتوماتیک بعد از مدت زمان مشخص شده در تنظیمات افزونه، در سایت منتشر کنید. در ادامه روش کار با این افزونه وردپرس را بررسی می‌کنیم.

 بعد از دریافت و نصب افزونه، آن را فعال کنید. بعد از فعالسازی در قسمت نوشته‌های پیشخوان وردپرس زیرمنویی با عنوان Drafts Scheduler اضافه می‌شود که با انتخاب آن به صفحه تنظیمات نوشته انتقال خواهید یافت. با بهره گیری از این افزونه می‌توانید با سه نوع تنظیمات مختلف مطالب پیشنویس را منتشر کنید.

افزونه Drafts Scheduler
افزونه Drafts Scheduler

حال به بررسی هر کدام از بخش‌های افزونه می‌پردازیم:

Post type to schedule: از این قسمت می‌توانید نوع مطلبی که قصد انتشار اتوماتیک آن از حالت پیشنویس دارید را مشخص کنید. مطالب شامل نوشته، برگه، محصول و… می‌باشند.

Schedule Start Date: از این قسمت می‌توانید مشخص کنید که افزونه برای زمانبندی کردن و انتشار مطالب پیشنویس از چه زمانی می‌تواند شروع به فعالیت کند و مطلب مورد نظرتان را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: افزایش حجم آپلود وردپرس با افزونه PBP Increase upload limit

 

Posting order: در این روش به صورت تصادفی، افزونه مطالب پیشنویس شده را در سایت منتشر می‌کند و روند منظمی برای انتشار مطالب در سایت وجود ندارد. در این بخش دو حالت وجود دارد که در حالت اول انتشار پیشنویس به صورت تصادفی می‌باشد و در حالت دوم بر اساس جدیدترین پیشنویس‌ها، مطالب منتشر خواهند شد.

Post interval: در این روش ساعت و دقیقه را برای زمانبندی مشخص می‌کنید و پس از گذشتن زمان مورد نظرتان مطلب پیشنویش شده در سایت منتشر خواهد شد. توجه کنید که در این روش اولین پیشنویس از مطلب انتخاب می‌شود و تغییرات بعدی شما بر روی مطلب تداخلی در زمانبندی ایجاد نمی‌کند.

Post Randomly: در این روش می‌توانید چند پیشنویس را در یک روز و در زمان موردنظرتان منتشر کنید. در بخش‌های موجود بر اساس روز، هفته یا ماه مشخص کنید که چند پست منتشر شود و از قسمت‌های Randomly after و And before می‌توانید بازه زمانی مورد نظرتان که می‌خواهید مطالب مشخص شده تان را منتشر کنید را تعیین نمایید. که Randomly after ابتدای بازه و And before انتهای بازه زمانی می‌باشد.

امیدواریم این افزونه وردپرس توانسته باشد تا حدودی به اتوماتیک کردن کارها در وردپرس کمک کند و از دغدغه‌های شما در مورد انتشار خودکار مطلب پیشنویس در وردپرس نیز کم کند. در صورت داشتن سوال از قسمت دیدگاه‌ها با ما در ارتباط باشید. در ادامه می‌توانید افزونه Drafts Scheduler را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۹٫۳

Download – 100KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. وحید
    ۱۰:۲۱ ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

    این افزونه ۳ سالی هست بروز نشده کار میکنه مطمنید که گذاشتید ؟

    • محمدرضا کشاورزی
      ۷:۱۴ ۱۳۹۷/۰۵/۱۱

      با سلام. بله آخرین باری که تست شده بود کار میکرد و مشکلی نبود. در ضمن بررسی شد و دیدیم که سایت های دیگر در این زمینه هم همین افزونه وردپرس رو در سایت قرار دادن