الگوریتم fred گوگل چیست

الگوریتم fred گوگل چیست

همانطور که می‌دانید گوگل هر چند وقت یک بار الگوریتم جدیدی را معرفی می‌کند و با استفاده از این الگوریتم ها سعی در ارتقا کیفیت خود دارد و این بار نوبت به الگوریتم fred گوگل رسیده است. اگر سایت شما اخیرا با افت بازدید ناگهانی رو به رو شده است، در این مطلب با وبسایت آموزشی وردپرس فور یو همراه باشید.

الگوریتم fred گوگل چیست؟

همانطور که گفتیم ممکن است سایت شما هم اخیرا با افت بازدید ناگهانی روبرو شده باشد و اگر این طور است، احتمالا سایت شما یکی از انواع سایت‌های زیر می‌باشد. لیستی که در ادامه می‌بینید نمونه ای از وبسایت هایی است که توسط الگوریتم Fred مورد هدف قرار گرفته اند.

  • سایت های با محتوای بی ارزش و سطحی
  • سایت های با تبلیغات بسیار زیاد
  • سایت های با وابستگی زیاد مانند آمازون

[stextbox id=”alert” direction=”rtl”]

توجه: اگر سایت شما هم ناگهان با کاهش بازدید مواجه شده است، لطفا از روی ترس دست به کارهای اشتباه نزنید.

[/stextbox]

منظور از کارهای اشتباهی که ممکن است انجام دهید این موارد است:

  • حذف صفحاتی که تصور می‌کنید در کاهش ترافیک موثر بوده اند
  • هرگونه تغییرات بدون منطق و با حدس و گمان
  • افزایش پیچیدگی ساختار url یا همان آدرس صفحات سایت

الگوریتم fred گوگل از نگاه سایت‌های معتبر

Search Engine Roundtable: اینطور به نظر می‌رسد که گوگل بزرگ ترین الگوریتم رتبه بندی و یا بزرگ ترین به روز رسانی رده بندی را ارائه کرده است. در حال حاضر این الگوریتم در هسته نتایج جست و جوی گوگل قرار گرفته است.

Search Engine Land: آیا الگوریتم Fred گوگل به وبسایت های با محتوای ضعیف که به جای کاربر بر روی درآمد متمرکز شده اند ضربه زده است؟ تحقیقات ما نشان می‌دهد که سایت‌های درآمد محور بیشترین ضرر را از الگوریتم Fred متحمل شده اند و حتی تا ۹۰ درصد با افت ترافیک مواجه شده اند.

Search Engine Roundtable: به روز رسانی Fred وبسایت‌های دارای محتوای کم ارزش و دارای تبلیغات زیاد را مورد هدف قرار داده است. به نظر می‌رسد که این گونه از سایت‌ها حداقل با افت ۵۰ درصدی در بازدید طبیعی خود در ظرف ۲۴ ساعت مواجه شده اند!

[stextbox id=”read” direction=”rtl”]در وردپرس فور یو بخوانید:

تغییرات بزرگ موتور جستجوی گوگل با استراتژی mobile-first indexing

[/stextbox]

 

چگونه الگوریتم fred گوگل را پیاده سازی کنیم؟

شاید بهترین پاسخ به این سوال همین باشد: “طراحی سایتی کاربرپسند بر پایه تولید محتوای با کیفیت“. اگر فکر می‌کنید که از این الگوریتم گوگل آسیب دیده اید، سعی کنید با ایجاد محتوای با کیفیت وبسایت خود را دوباره به نتایج برگردانید. توجه کنید که روند سئو و بهینه سازی بیش از حد و در مدت زمان کوتاه را نداشته باشید، چون غیرطبیعی بودن این روند باز هم به ضرر سایتتان خواهد بود. می‌توانید برای اطلاع بیشتر مطلب اشتباهات رایج سئو را مطالعه کنید تا بتوانید مطمئن تر عمل کنید.

امیدواریم این آموزش سئو هم مورد توجه شما قرار گرفته باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *