افزونه Auto Post Thumbnail انتشار خودکار تصاویر شاخص

افزونه Auto Post Thumbnail انتشار خودکار تصاویر شاخص

زمانی که در حال نوشتن و نشر نوشته ای در محیط وردپرس هستیم چندین کار را باید انجام دهیم؛ به متنی که می نویسیم دقت کنیم که اشتباهی در نگارش نداشته باشد، حواسمان باشد که از تگ های H2 استفاده کرده باشیم، چگالی مناسب کلیدواژه کانونی را رعایت کرده باشیم، آدرس صفحه را به گونه ای انتخاب کنیم که مورد پسند گوگل باشد و… موارد گفته شده تنها چند مورد از مواردی بودند که برای بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان Seo معروف خودمان باید رعایت شوند و پس از آنها نوبت به دسته بندی مطالب و برچسب زدن آنها می رسد! قرار دادن تصویر شاخص هم یکی از مواردی است که پس از انجام مراحل بالا باید انجام شود که چون خسته شده ایم معمولا از یاد می بریم! اما این فراموشی می تواند صدماتی را به وبسایت شما از جهت بهینه سازی برای موتورهای جستجو وارد کند چرا که وجود کلید واژه کانونی در نام آن از مواردی است که باید در On Page Seo رعایت شود. از این رو در نوشته امروز بر آن شدیم که افزونه ای را به شما معرفی کنیم که این کار (قرار دادن تصویر شاخص) را به طور خودکار برای شما انجام می دهد. با وب پرو فور یو همراه باشید.

همانطور که در عنوان نوشته هم آمده نام این افزونه Auto Post Thumbnail است.

 نصب افزونه Auto Post Thumbnail

به مانند سایر افزونه یا پلاگین های وردپرس نصب و راه اندازی Auto Post Thumbnail هم زحمت زیادی ندارد؛ کافی است آن را در محل نصب افزونه ها نصب و سپس فعال کنید؛ خواهید دید که در صفحه تنظیمات، Auto Post Thumbnail هم اضافه شده است.

نصب و استفاده از افزونه Auto Post Thumbnail
نصب پلاگین Auto Post Thumbnail

تنها یک مرحله تا قرار دادن تصویر شاخص به صورت اتوماتیک فاصله داریم که Generate کردن تصاویر برای آنها توسط افزونه است. با فشار دادن این دکمه که در عکس زیر هم به آن اشاره شده افزونه برای تمامی صفحات و نوشته هایی که تصویر شاخص ندارند تصویری را ایجاد می کند.

 

افزونه Auto Post Thumbnail
افزونه Auto Post Thumbnail انتشار خودکار تصاویر شاخص

با امید اینکه این نوشته کمکی به شما در جهت انجام بهتر کارها باشد، شاد و سربلند باشید.

دانلود افزونه Auto Post Thumbnail

Download – 27KB

»» صفحه افزونه

منبع: wp4u.ir

علاقه مند به علم کسب و کار (خصوصا زمینه های مرتبط با بازاریابی و برندینگ) و به کارگیری آن در کسب و کارهای اینترنتی.

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *