افزونه Adminimize مخفی کردن آیتم های غیرضروری پنل مدیریت

افزونه Adminimize مخفی کردن آیتم های غیرضروری پنل مدیریت

با معرفی افزونه Adminimize مخفی کردن آیتم های غیرضروری پنل مدیریت وردپرس همراه شما هستیم. این افزونه این امکان را به شما می دهد که آیتم های غیر ضروری را از بخش مدیریت وردپرس مخفی کنید. اگر شما یک وبلاگ وردپرسی که دارای چند نویسنده است یا سایت های وردپرسی برای مشتریان خود دارید، ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا این امکان وجود دارد که قسمت مدیریت وردپرس را برای کاربران پاکسازی کنید یا نه؟ چیزهای بسیار زیادی در پنل مدیریت وردپرس وجود دارد که کاربران نباید آن ها را ببینند یا استفاده کنند. این افزونه به شما کمک می کند که آیتم های غیر ضروری را در قسمت مدیریت وردپرس از دید کاربران مخفی کنید.

افزونه Adminimize حذف آیتم ها از دید کاربران بر اساس نقش آن ها را آسان می کند. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: افزونه amoForms ساخت فرم در وردپرس

افزونه Adminimize مخفی کردن آیتم های غیرضروری پنل مدیریت

این افزونه چه کار می کند؟

این افزونه اجزای بخش مدیریت را تغییر می دهد و این برتری را به شما می دهد که در بخش های خاصی گزینه هایی را اختصاص دهید. مدیران می توانند هر قسمت از فهرست ها یا حتی زیر فهرست ها را فعال یا غیرفعال کنند. فیلدهای متا به طور جداگانه ای می توانند برای نوشته ها و صفحات مدیریت شوند. بخش های خاصی از فهرست نوشتن می تواند برای مدیران و غیر مدیران به طور جداگانه ای غیر فعال شوند. هدر بخش مدیریت مینیمایز و بهینه می شود تا به شما فضای بیشتری دهد و ساختار فهرست ها تغییر داده می شود تا آنرا منطقی تر کند و همه این ها برای هر نقش کاربری می تواند انجام شود و در نتیجه کاربران می توانند تنظیمات خودشان را داشته باشند.

 

پشتیبانی از نوع نوشته سفارشی

این افزونه به طور خودکار در صفحه مدیریت، تمام توابع از جمله نوع نوشته سفارشی را پشتیبانی می کند.

 

سازگار با افزونه های MetaBox در قسمت افزودن نوشته

شما می توانید گزینه های مخصوص حود را اضافه کنید، فقط شما باید سلکتور های css را بررسی کنید.

 

پشتیبانی از گزینه های سفارشی در همه انواع مختلف نوشته

امکان این هست که گزینه های مخصوص به خودتان را برای مخفی سازی قسمت هایی در بخش مدیریت وردپرس اضافه کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۱۱٫۲

Download – 272KB

»»صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

 

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. سعید
    ۱۱:۳۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۸

    با سلام . من از افزونه adminimize استفاده می کنم . متاسفانه من خود همین افزونه را در پیشخان وردپرسم مخفی کردم . حالا می خواهم که ببینم که چگونه می شود گزینه adminimize را دوباره ظاهر کنم تا تنظیمات مجدد را انجام بدهم . اول آمدم کل افزونه را پاک کردم اما باز هنگامی که افزونه را نصب مجدد کردم باز همان تنظیمات اولیه که قبلا نصب کرده بودم آمد . لطفا راهنمایی کنید .