افزونه Account Locker Lite بستن حساب کاربری در وردپرس

افزونه Account Locker Lite بستن حساب کاربری در وردپرس

همیشه در فضای مجازی و اینترنت کاربرانی وجود دارند که دست به اقدامات نادرست و خرابکاری می زنند و باعث اذیت و آزار مدیران سایت ها و دیگر کاربران می شوند. اگر مدیر یک وبسایت وردپرسی هستید با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید تا به معرفی افزونه Account Locker Lite ، افزونه ای برای مسدود کردن حساب کاربری بپردازیم.

افزونه Account Locker Lite بستن حساب کاربری در وردپرس

شاید راحت ترین روش برخورد با افراد خاطی حذف حساب کاربری آن ها باشد که این عمل می تواند با خود مشکلاتی نظیر تغییر کردن نام نویسنده در صورتی که فرد خاطی نویسنده وبسایت باشد را به همراه داشته باشد و اصولا رفتار حرفه ای نخواهد بود. به همین منظور افزونه Account Locker Lite وجود دارد که بدون حذف حساب کاربری می تواند حساب کاربری فرد مورد نظرتان را غیرفعال و مسدود کند.

Account Locker Lite پلاگینی ساده و کاربردی برای وردپرس است که با استفاده از آن می توانید حساب کاربری کاربران خود را برای مدتی و یا همیشه مسدود کنید. مانند اکثر افزونه هایی که تا به حال نصب کرده اید، این افزونه را نصب کرده و آن را فعال کنید. سپس به صفحه ویرایش کاربران رفته و به پایین صفحه اسکرول کنید. اگر قصد دارید حساب کاربری را قفل کرده و جلوی دسترسی آن به سایت را بگیرید گزینه Account Status را روی Locked تنظیم کرده و بر روی دکمه update user کلیک کنید. حالا دیگر کاربر مورد نظرتان اجازه دسترسی ندارد!

بستن حساب کاربری در وردپرس
01 افزونه Account Locker Lite

از این به بعد هنگامی که فرد خاطی اقدام به ورود به سایت کند، با پیغام حساب کاربری شما مسدود شده است مواجه می شود. باید بگوییم که این پلاگین وردپرس امکان بازیابی رمز عبور را برای کاربران مسدود غیر فعال کرده و جلوی دسترسی آن ها به پیشخوان سایت شما را به صورت ۱۰۰ درصد تضمین خواهد کرد. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که اگر این افزونه را غیرفعال کنید همه کاربران مسدود شده امکان دسترسی به سایت شما را خواهند داشت.

افزونه Account Locker Lite
02 افزونه Account Locker Lite

آموزش ویدیویی کار با افزونه Account Locker Lite

دانلود افزونه

Download – ۲۰ KB

منبع: wp4u.ir


اگر این مطلب برایتان مفید بوده بر روی دکمه رو به رو کلیک کنید: [bws_googleplusone]

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *