افزونه های اسکن سایت وردپرس

افزونه های اسکن سایت وردپرس

در این مطلب قرار است ۲ مورد از موثرترین افزونه های  اسکن سایت وردپرس را معرفی کنیم. حالا این سوال پیش میاد که آیا اصلاً سایت نیاز به اسکن دارد؟ در پاسخ باید گفت سایت هم به دلیل نصب افزونه های مختلف و همچنین اضافه کردن قطعه کد های بیشمار دچار مشکل می شود که قرار است به وسیله این ۲ افزونه ای که قرار است معرفی کنیم تمام این مشکلات حل شود.با وب پرو فور یو همراه باشید:

افزونه ی TAC)Theme Authenticity Checker)

این افزونه کل قالب سایت وردپرسی شما را اسکن و بررسی کرده و به شناسایی کد های مخرب می پردازد. حتی اگر سایت شما توسط هکر هک شده باشد و کدی به سایت شما اضاف شده باشد را پیدا می کند. ویژگی بارز این افزونه سبکی آن و عملکرد سریع آن می باشد.

دانلود افزونه

Download – ۱۲۰ KB

»» صفحه افزونه

افزونه ی Exploit Scanner

دومین افزونه اسکن سایت وردپرس که که به سراغ آن می رویم این افزونه می باشد که از نظر قدرت از افزونه اولی که معرفی کردیم (TAC) بسیار قدرتمندتر است زیرا علاوه بر اسکن کل قالب سایت قسمت های دیگر سایت به خصوص پایگاه داده و… می پردازد و آنها را بررسی می کند. پس در کل می توان گفت افزونه کامل تری است.

دانلود افزونه

Download – 1.8 MB

»» صفحه افزونه

نتیجه گیری:

اگر می خواهید سایت خود را ایمن کنید و مشکلات آن را به راحتی بررسی و حل کنید می توانید با کمک افزونه های قوی آن را اسکن کنید.
اگر می خواهید مشکلات قالب را بررسی کنید می توانید از افزونه ی “TAC” استفاده کنید و اگر تمایل دارید که کل سایت شما تحت بررسی و نظارت قرار بگیرد بهتر است به سراغ افزونه ی قوی تری به نام “Exploit Scanner” بروید. از این که ما را همراهی کردید سپاس گزاریم.

منبع: wp4u.ir

 

افزونه های اسکن سایت وردپرس | افزونه اسکن سایت وردپرس

متولد تهران، ساکن کرج، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار تاریخ تولد:11 سپتامبر سال 1995 علاقه‌مندی‌ها:وب‌گردی، تماشا فیلم و سریال، طراحی وب‌سایت

پیج اینستاگرام
مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *