آموزش اضافه کردن ویرایش قالب به نوار ابزار وردپرس

آموزش اضافه کردن ویرایش قالب به نوار ابزار وردپرس

همانطور که می‌دانید نوار ابزار وردپرس همان نوار بالایی است که بعد از وارد شدن به حساب کاربریتان در وردپرس ظاهر می‌شود و شامل گزینه‌هایی مثل نظرات، بروزرسانی‌ها، دسترسی به صفحه اصلی سایت و… می‌باشد. از این نوار برای دسترسی راحت تر به برخی بخش‌ها استفاده می‌شود ولی در آن برخی از امکانات و بخش‌ها موجود نیست که شاید با وجود آن‌ها دسترسی‌ها سریع تر از قبل باشد. در این مطلب می‌خواهیم به آموزش اضافه کردن ویرایش قالب به نوار ابزار وردپرس بپردازیم تا ویرایش قالب سایتتان از نوار ابزار نیز امکان پذیر باشد. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

آموزش اضافه کردن ویرایش قالب به نوار ابزار وردپرس

همانطور که گفتیم تعداد زیادی از مدیران سایت‌ها به دنبال این هستند تا دسترسی ساده تری به ویرایش قالب وردپرس خود داشته باشند و بتوانند راحت تر تغییرات مدنظرشان را درون قالب اعمال کنند. حال تصمیم گرفتیم با استفاده از قطعه کدی که در ادامه می‌بینید این ویژگی را به نوار ابزار وردپرس اضافه کنیم. برای اینکار ابتدا به فایل توابع قالب وردپرس و یا Function.php رفته و قطعه کد زیر را درون آن در مکان مناسبی قرار دهید.

// Add Theme Editor to Admin Bar (to save time!)
function admin_bar_theme_editor_option() { 
 global $wp_admin_bar; 
 if ( !is_super_admin() || !is_admin_bar_showing() ) 
 return; 
 $wp_admin_bar->add_menu( 
 array( 'id' => 'edit-theme', 
 'title' => __('Edit Theme'),
 'href' => admin_url( 'theme-editor.php') 
 ) 
 );
 }
 
add_action( 'admin_bar_menu', 'admin_bar_theme_editor_option', 100 );

بعد از اینکه کد را اضافه کرده و تغییرات را ذخیره کردید گزینه ویرایش قالب به نوار ابزار بالای سایتتان اضافه خواهد شد و از این به بعد خیلی ساده تر می‌توانید پوسته سایت خود را ویرایش کنید.

بیشتر یخوانید: آموزش غیرفعال کردن نوار ابزار مدیریت وردپرس

 

امیدواریم این آموزش وردپرس مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. اگر به آموزش خاصی نیاز داشتید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. شاد باشید.

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *