اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس با افزونه WordPress Comments Fields

اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس با افزونه WordPress Comments Fields

اگر شما هم یک سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارید، احتمالا قسمت نظرات را دیده‌اید و متوجه وجود چهار قسمت ثابت در آن شده‌اید. نام، ایمیل، آدرس سایت و متن دیدگاه قسمت‌هایی هستند که برای ثبت نظر باید پر شوند. حالا ممکن است بسته به خدمات و نوع مطالب و محتوایی که قرار می‌دهید، به فیلدهای بیشتری در قسمت نظرات یا همان دیدگاه‌ها نیاز داشته باشید. در این مطلب تصمیم گرفتیم با معرفی یک افزونه وردپرس به شما در اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس کمک کنیم. با وبسایت آموزشی وب پرو فور یو همراه باشید.

اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس با افزونه WordPress Comments Fields

افزونه WordPress Comments Fields
افزونه WordPress Comments Fields

پلاگین WordPress Comments Fields در مخزن وردپرس موجود بوده و تاکنون بیش از هزار بار نصب فعال داشته و توانسته امتیاز ۴٫۳ از ۵ را کسب کند. با این افزونه قادر خواهید بود تا هرگونه فیلدی را در قسمت نظرات تعریف کنید. این را هم بگوییم که این افزونه به غیر از نسخه معمولی، دارای نسخه Premium نیز می‌باشد.

ابتدا افزونه را نصب و فعالسازی کنید. پس از فعال کردن، در منوی پیشخوان بخش جدید با عنوان Comments Fields ظاهر می‌شود. پس از کلیک بر روی این گزینه به صفحه تنظیمات افزونه که دارای سه تب مجزاست منتقل می‌شوید. در ادامه هر کدام از بخش‌ها را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر خوانید: تست کردن قالب وردپرس

 

General Settings

اضافه کردن فیلد در نظرات وردپرس
01 اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس

در این قسمت نیازی به تنظیمات خاصی ندارید و تغییر خاصی نباید بدهید.

Comments Fields

اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس
02 اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس

در این قسمت می‌توانید دیدگاه مطالب را سفارشی سازی کنید. در واقع باید فیلد مورد نظر را از ستون سمت چپ انتخاب کرده و به سمت راست که با عنوان File meta settings می‌باشد رها کنید. در واقع شما با یک Drag & Drop می‌توانید بخش مورد نظرتان را به قسمت دیدگاه‌ها اضافه کنید.

پس از کشیدن فیلد موردنظر، باید قسمت‌های مختلف آن که به ترتیب شامل نام فیلد، توضیحات فیلد، پیغام خطای فیلد، آی‌دی کلاس فیلد، ضروری بودن یا غیر ضروری بودن فیلد را پر کنید.

در ضمن با استفاده از گزینه width قادر خواهید بود اندازه هر فیلد را به صورت ۳، ۴، ۶ و ۱۲ ستونه تعیین کنید. همچنین در قسمت کلاس اگر استایل خاصی را قبلا به دیدگاه داده‌اید می‌توانید وارد کنید تا ظاهری متناسب داشته باشید.

PRO version

پلاگین WordPress Comments Fields
03 اضافه کردن فیلد دلخواه در نظرات وردپرس

این قسمت برای تهیه نسخه پولی یا همان پریمیوم می‌باشد. نسخه Premium این پلاگین وردپرس دارای فیلدهای بیشتری از جمله فیلد attach برای تصاویر می‌باشد.

پس از انجام تنظیمات و ذخیره آن به یکی از مطالب خود رفته و تغییرات در قسمت دیدگاه را مشاهده کنید. امیدواریم این افزونه وردپرس برایتان در ایجاد یک فرم نظرات مفید بوده باشد. در ادامه می‌توانید این پلاگین را دریافت کنید.

دانلود افزونه وردپرس

[stextbox id=”download” direction=”rtl”]

نسخه ۱٫۶

Download – 123KB

»» صفحه افزونه

[/stextbox]

منبع: wp4u.ir

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱ دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

  1. تبلیغات در گوگل
    ۹:۰۶ ۱۳۹۶/۰۸/۰۶

    لطفا در مورد هدفمنی این سرویس بیشتر توضیح دهید