امکان استفاده از سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail

امکان استفاده از سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail

احتمالا شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که علاوه بر Gmail از سرویس های دیگری مانند Yahoo یا Outlook استفاده می کنیم. ما در این مطلب قصد داریم تا خبر خوشی را به شما بدهیم. با امکان جدیدی که گوگل برای سرویس جیمیل در نظر گرفته است، می توانید سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail خود داشته باشید. برای اطلاع از جزییات بیشتر با وردپرس فور یو همراه باشید.

هر چند قابلیت دریافت ایمیل های سرویس‌های دیگر در جیمیل از چندین و چند ماه پیش در سرویس‌ ایمیل یاهو و اوت لوک مایکروسافت وجود داشته، ولی گوگل اخیرا این امکان را به صورت کامل و رسما به جیمیل افزوده تا جمعیت سرویس یک میلیارد نفری خود را باز هم بیشتر کند. این امکان که Gmailify نام دارد و سال پیش نمونه‌های اولیه آن را دیدیم، از امروز به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار دارد. برای نمونه اگر شما یک ایمیل دیگر به اسم mail@yahoo.com داشته باشید، می‌توانید آن را به جیمیل خود افزوده و از امکانات گوگل همچون ضد اسپم قدرتمند، تب‌بندی ایمیل‌ها و … بهره‌مند شوید که این امر می تواند از تلف شدن وقتتان جلوگیری کند، چون دیگر شما همه ایمیل هایتان را یکجا دارید.

فعلا قابلیت Gmailify تنها برای اکانت‌های یاهو، اوت لوک و Hotmail قابل استفاده است؛ ولی گوگل این وعده را داده است که به زودی این قابلیت را برای سرویس‌دهندگان دیگر نیز فراهم خواهد کرد.

فعال کردن قابلیت Gmailify

برای استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن جیمیل در اندروید، وارد بخش تنظیمات شده و از آنجا ایمیل‌های غیر جیمیلی خود را انتخاب کرده و گزینه‌ی Link account را لمس نمایید. بدین ترتیب شما می‌توانید ایمیلی غیر از جیمیل را به صندوق پستی خود بیفزایید. در ضمن با انجام این کار، نسخه وب جیمیل شما نیز با این تنظیمات همسان‌سازی خواهد شد و نیاز به تنظیمات مجدد نخواهد بود.

توجه: از آنجا که این ویژگی هنوز به طور کامل در اختیار تمامی اکانت‌ها قرار ندارد، در صورتی که این گزینه‌ها را هنوز مشاهده نمی‌کنید، اپلیکیشن جیمیل را بروزرسانی کرده و در صورت عدم نمایش دوباره، منتظر اضافه شدن این ویژگی به اکانت خود در آینده‌ی نزدیک باشید.

منبع: venturebeat

سرویس‌های ایمیل دیگر در Gmail

مقاله های مرتبط :

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *